گوگل کروم بهترین مرورگر دنیای وب

رسانه چیکاو – بدون شک تا به حال از مرورگر گوگل کروم بر روی کامپیوتر خود استفاده کرده اید ! این مرورگر یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر ها بوده و کار کردن با آن بسیار لذت بخش است. در ابتدا فایر فاکس در حال رقابت با اینترنت اکسپلورر بود که گوگل تصمیم گرفت تا وارد رقابت با آن ها شود از این رو در سال 2008 میلادی پروژه ی خود را با نام کرومیم برای سیستم عامل ویندوز کلید زد که با وجود اینکه پس از فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر وارد عرصه رقابت شد اما توانست به سرعت محبوبیت بالایی را کسب کند.  در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به اپلیکیشن گوگل کروم اندروید بیاندازیم.

پس از گسترش محبوبیت این مرورگر در میان کاربران ، سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز تولید گردید. شما با استفاده از مرورگر Chrome Browser – Google می توانید به صورت کاملا ایمن در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . سرعت بارگذاری صفحات با استفاده از شبکه وای فای بسیار بالا بوده و هیچ گونه کندی ای احساس نخواهد شد گرچه به لطف شبکه 4G گوشی های همراه، اینترنت سیم کارت ها سریع تر نیز شده اند

گوگل کروم اندروید بهترین مرورگر دنیای وب + دانلود chrome رایگان | چیکاو.

رابط کاربری گوگل کروم شامل دکمه فهرست که شامل تنظیمات و بخش های اصلی گوگل کروم است. علاوه بر آن دکمه مدیریت تب ها و دکمه هوم جز دیگری از رابط کاربری گوگل کروم هستند. گوگل کروم به کاربران این امکان را می دهد که سایت های متفاوت را در تب های مجزا باز و از طریق دکمه مربع شکل بالا آن ها را مدیریت کنند.Omnibox  همان کادری است که برای URL استفاده می شود و عملکردهای نوار آدرس و جعبه جستجو را با هم ترکیب می کند. اگر کاربری آدرس URL سایتی را که قبلاً جستجو شده بود را وارد کند ، Chrome  به شما هشدار می دهد تا Tab را فشار دهد تا دوباره مستقیماً آن را جستجو کند. وقتی کاربر شروع به تایپ کردن در کادر Omnibox می کند ،Chrome پیشنهاداتی را برای سایت های بازدید شده قبلی (بر اساس URL یا متن درون صفحه) ، وب سایت های محبوب و جستجوهای محبوب ارائه می دهد. اگرچه می توان این خصوصیت را خاموش کرد ولی پیشنهادهایی مبتنی بر سایتهای بازدید شده قبلی نمی توانند خاموش شوند. Chrome همچنین URL های سایت هایی را که بازدید می کنید به طور خودکار ذخیره می کند.

گوگل کروم اندروید بهترین مرورگر دنیای وب + دانلود chrome رایگان | چیکاو

گوگل کروم حالتی را برای کاربران فراهم آورده است تا آن ها بدون این که دیده شوند و بدون ذخیره اطلاعات مانند کوکی ها و تاریخچه ها و … در اینترنت به گشت و گذار بپردازند. گوگل کروم تمامی اطلاعات گشت و گذار شما را در اینترنت ثبت می کند اگر برای شما ناخوشایند است می توانید از بخش Setting>Privacy>Clear browsing data  تمامی اطلاعات ذخیره شده را پاک کنید.

شما می توانید از طریق بخش تنظیمات کروم اکانت گوگل خود را به کروم اضافه کنید تا بتوانید از قابلیت های آن بهره مند شوید. علاوه بر این این امکان فراهم شده تا کاربران بتوانند صفحه Home خود را بر روی برگه دیگری تنظیم نمایند. تنظیمات دیگری در اپلیکیشن کروم وجود دارد که با مراجعه به بخش تنظیمات میتوانید آنها را سفارشی سازی کنید. این نکته نیز جالب است که بدانید کروم از 4 زبان دنیا از جمله فارسی پشتیبانی می کند.

شاید توضیح در مورد گوگل کروم اندروید ساعت ها طول بکشد به همین دلیل ما سعی کردیم تا مطلب را به صورت خلاصه بیان کنیم. دیدگاه خودتان را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

گوگل کروم اندروید

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 43 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 نظرات
  1. مهدی مقدم زاده علویان می گوید

    ف

  2. بهروز محمودی ۴۰ساله از مسجدسلیمان می گوید

    اول سلام دوم اینکه من قبل از این دستگاه جی7داشتم و کارایی بسیار خوبی داشت ولی الان که گوشیم رو عوض کردم دیگه اون کارایی رو نداره لطفا رهنمایی کنید

  3. hamedmorady می گوید

    Ok

  4. هادی می گوید

    خوبه