نیازمندی های خرید و فروش خود را در اپلیکیشن شیپور جست و جو کنید

چیکاو – شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که قصد خرید کالایی داشته اید اما خرید کالای نو برای شما مقرون به صرفه نبوده و به دنبال کالای استفاده شده باشید. شاید بتوان مغازه هایی به سختی پیدا کرد که بتوان کالای مورد نیاز خود را از طریق آن تامین کرد اما در صورتی که قصد خرید ماشین آلاتی را داشته باشید که کمتر جایی این دستگاه ها را معامله می کنند، پیدا کردن آن برای شما کمی مشکل ساز است. در اینجا شما نیاز به بازاری دارید که بتواند از هدر رفت وقت و هزینه جلوگیری کند و شما را در کمترین زمان به هدفتان برساند. توسعه دهندگان با هدف ایجاد بازاری برای معرفی و خرید و فروش کالاهای دست دوم در کمترین زمان شروع به توسعه اپلیکیشن ها و وبسایت های آگهی کردند. این پلتفرم های آنلاین به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن کالای دست دوم خود را به دیگران معرفی کنید و به فروش برسانید و یا کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید. اپلیکیشن شیپور توانسته این هدف را محقق سازد و از هدر رفت مقدار زیادی وقت و هزینه جلوگیری کند. در ادامه ما قصد داریم تا اپلیکیشن شیپور را به شما معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم. همراه چیکاو باشید.

شیپور در سال 91 با هدف ایجاد راه ارتباطی بین فروشنده و خریدار راه اندازی شده و با جذب مخاطب میلیونی توانسته به بازار خوبی برای خرید و فروش کالا و خدمات تبدیل شود. شیپور تنها به فروش کالا محدود نمی شود. در شیپور می توانید خدمات همچون آگهی های استخدامی را نیز مشاهده و یا استخدام کنید. اکنون اپلیکیشن شیپور مخاطب بیشتری را نسبه به نسخه وب آن به خود اختصاص داده است. تقریبا در اپلیکیشن شیپور تمامی امکاناتی که در نسخه وب آن دیده می شود گنجانده شده است که به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی در شیپور آگهی قرار دهد.

اپلیکیشن نیازمندی ها و آگهی های رایگان شیپور | چیکاو

اپلیکیشن شیپور از دو قسمت مهم تشکیل شده است که صفحه اصلی آن و نوار کشویی را شامل می شود. در صفحه اصلی در قسمت بالا در آیکن نوار کشویی باکسی برای جست و جو تعبیه شده است که سرتاسری بودن آن نشان می دهد یکی از کاربردترین بخش های اپلیکیشن شیپور است. در پایین دکمه های دسته بندی موضوعات آگهی شیپور را مشاهده می کنید که با انتخاب آن ها می توانید در دسته بندی دلخواه خود گشت و گذار کنید. اگر کمی پایین تر بیاید آگهی ها را مشاهده می کنید که با هر بار آپدیت زدن در صفحه اصلی آخرین آگهی منتشر شده نمایش داده می شود. برروی آگهی ها و قسمت پایین اپلیکیشن دکمه آبی ثبت آگهی دیده می شود که به صورت شناور طراحی شده است.

اپلیکیشن نیازمندی ها و آگهی های رایگان شیپور | چیکاو

نوار کشویی یکی از اصلی ترین قسمت های اپلیکیشن به شمار می آید چرا که تقریبا تمامی بخش هایی که مورد نیاز کاربر است در این قسمت خلاصه می شود. با کلیک بر روی گزینه کاربر شیپور و تایید کردن شماره موبایل وارد حساب کاربری خود می شوید. در منوی کشویی گزینه های دیگری مثل آگهی های من، آگهی های پشندیده، چت های من و… تعبیه شده که معرفی بیشتر آن ها را به عکس ها واگذار می کنیم.

اپلیکیشن نیازمندی ها و آگهی های رایگان شیپور | چیکاو

در صورتی که قصد ثبت آگهی دارید می توانید بر روی دکمه شناور ثبت آگهی کلیک کرده  و یا از طریق انتخاب گزینه ثبت آگهی در نوار کشویی اقدام به ثبت آگهی کالای فروش خود کنید. در صفحه ثبت آگهی بایستی شما اطلاعاتی را از محصول منتشر کنید تا خواننده آگهی بتواند اطلاعات کافی را از آگهی دریافت کند و در صورت نیاز با شما تماس بگیرد. گفتنی است که در اپلیکیشن شیپور هیچ تراکنشی انجام نمی شود و تمامی معاملات تنها با مراجعه حضوری انجام می شود.

دیدگاه های خود و تجربیات استفاده از اپلیکیشن شیپور را با ما به اشتراک بگذارید.

شیپور

قیمت: رایگان

سازنده: نت تجارت اهورا

سیستم عامل: اندروید

حجم: 7 مگابایت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.