اپلیکیشن پیامرسان سروش یکی از محبوب ترین پیامرسان های ایرانی

چیکاو – این روز ها کمتر کسی پیدا می شود که اسم شبکه های اجتماعی به گوشش نرسیده باشد. با روی کار آمدن چت های آنلاین دیگر بساط SMS به کلی برچیده شد. بیش از 90 درصد مکالمات مردم از طریق شبکه های اجتماعی انجام می شود. این روزها آمار های شبکه های اجتماعی نشان می دهد که عنوان پرطرفدارترین اپلیکیشن ها را به خود اختصاص داده اند. پیامرسان سروش نیز یکی از شبکه های اجتماعی ایرانی است که محبوبیت بالایی در ایران دارد.

قطعی اینترنت بین الملل و در دسترس بودن شبکه ملی ارتباطات سبب شد تا کاربران ایرانی به سمت پیامرسان های داخلی بروند. هجوم کاربران ایرانی مشکلاتی را نیز برای پیامرسان های داخلی همچون سروش بوجود آوردند. تیم فنی سروش اعلام کرد با افزایش تعداد کاربران کمبود منابع سخت افزاری مسبب ایجاد مشکلات ایجاد شده بوده است که به سرعت برطرف شده و اپلیکیشن پیامرسان سروش در حال حاضر در حال فعالیت است.

تمامی افرادی که از شبکه های اجتماعی خارجی نظیر واتساپ و یا تلگرام استفاده ی کنند با پیامرسان سروش آشنایی دارند. سازندگان اپلیکیشن سروش تمامی تلاش خود را به کار بسته اند تا تمامی امکاناتی که مورد نیاز کاربران بوده را در اپلیکیشن پیامرسان سروش بگنجانند. با ما همراه باشید تا نگاه کوتاهی به قسمت های مختلف اپلیکیشن پیامرسان سروش بیاندازیم.

اپلیکیشن سروش پلاس | چیکاو

سروش همانند پیامرسان های دیگر از طراحی مشابه ای برخوردار است که تقریبا به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. اگر شما با واتساپ و یا تلگرام کار کرده باشید مشکلی در چت کردن با مخاطب خود نخواهید داشت. صفحه چت شامل فیلد پایین آن است که بیشترین استفاده را از آن خواهید داشت. در قسکت بالای آن دکمه تماس صوتی و تصویری نیز جای داده شده است.

سروش در اقدامی جالب تمامی کانال ها را دسته بندی کرده و در ویترین خود قرار داده است که در نوار پایینی اپلیکیشن می توانید مشاهده کنید. در ویترین سروش کانالی که دنبال آن هستید را می توانید پیدا کنید. اگر که قصد ایجاد کانال تلگرامی دارید وارد منوی کشویی شوید و در بالای آن دکمه ایجاد گروه و کانال تعبیه شده است که این کار را برای شما ممکن می کند.

اپلیکیشن سروش پلاس | چیکاو

قسمت دیگر اپلیکیشن شامل تنظیمات آن است که نیاز چندانی به توضیح ندارد چرا که زبان فارسی اپلیکیشن به کمک شما می آید. در منوی کشویی امکانات دیگری نظیر دسترسی به مخاطبین، مکان نما، فروشگاه، تماس ها و پشتیبانی نیز تعبیه شده است. شما می توانید اپلیکیشن پیامرسان سروش را از تمامی مارکت های اندرویدی دریافت کنید.

پیامرسان سروش

قیمت: رایگان

سازنده: نوآوران هوشمند شریف

سیستم عامل: اندروید

حجم:  30 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.