معرفی و بررسی اپلیکیش درگاه واسط و کیف پول هوشمند زرین پال

چیکاو – مهمترین بخش هر کسب و کار قسمت مالی آن است که مدیر آن کسب و کار بایستی پرداخت ها و دریافت های خود را مدیریت کند. در کسب و کار های اینترنتی تمامی فرآیند های مالی به صورت آنلاین و از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی انجام می شود که امن بودن این محیط  برای هر کسب و کاری مهم است. اما مدیران وبسایت ها چگونه به این امر دست می ابند؟ ما در ادامه راه های انجام این تراکنش های مالی به صورت مستقیم و درگاه های واسط همانند زرین پال را شرح خواهیم داد.

دو روش برای انجام این تراکنش های مالی وجود دارد که یکی از آن ها اتصال مستقیم به سیستم پرداخت الکترونیکی بانک ها است که این امکان را به مدیران کسب و کار ها می دهند تا پول های دریافتی را به حساب آن ها منتقل کنند. اما مشکلی که وجود دارد قرار داد با این بانک ها است که  مناسب کسب و کار های بزرگ می باشد و کسب و کار های نوپا و کوچک بهتر است از روش دومی استفاده کنند که در ادامه توضیح خواهیم داد. با چیکاو همراه باشید.

همانطور که گفته شد برای کسب و کار های کوچک بهتر است از روش درگاه های پرداخت غیر مستقیم استفاده کنند که نمونه آن را می توان به زرین پال اشاره کرد که از سال 89 شروع به فعالیت کرده است. این استارتاپ نقطه واسط میان خریدار و فروشنده است و به کمک بستر امنی که دارد می تواند خریدی بسیار راحتی برای شما رقم بزند.

هدف از شروع زرین پال آسان سازی سرویس های پرداخت اینترنتی بود که بتواند به راحتی تراکنش های مالی را با کمترین دردسر برای کسب و کار های کوچک مدیریت کند. ما قصد داریم نگاهی به اپلیکیشن زرین پال بیاندازیم با ما همراه باشید.

اپلیکیشن زرین پال را می توان از طریق مارکت های اندرویدی دانلود کرد. پس از نصب اپلیکیشن زرین پال زمانی که وارد برنامه شوید با صفحه ورود مواجه می شود که بایستی شماره تلفن و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به بخش پیشخوان مدیریتی حساب زرین پالی خود وارد شوید.

اپلیکیشن زرین پال | چیکاو

صفحه اصلی اپلیکیشن که نمایه نام دارد شامل امکاناتی از جمله بخش تیکت ها، تسویه حساب ها، دنگی دنگی، دوستان زرین پالی، خدمات شارژ و پرداخت قبض می باشد. در قسمت بالای صفحه نام، عکس و سطح خود را مشاهده کنید که در قسمت نوار بالایی آیکن تنظیمات می توانید پروفایل خود را تغییر دهید.

دومین آیکنی که در نوار پایینی مشاهده می کنید کیف پول زرین پال است که شما را به صفحه ای می برد که در قسمت بالایی کیف پول اصلی زرین پال با رنگ زرد رنگ و در قسمت پایین پیامک مشاهده می شود. کیف پول اصلی زرین پال اعتبار موجود در پنل شما را نشان می دهد که امکان مدیریت و افزایش این اعتبار را برای کاربران فراهم می کند. در قسمت پایین اعتباری مبنی بر پیامک مشاهده می کنید که شاید برای شما کمی تعجب آور باشد. این اعتبار مخصوص پیامک هایی است که در صورت فعالی بودن سرویس پیامکی زرین پال بابت ارسال هر پیامک به مشتریان کسر می شود.

اپلیکیشن زرین پال | چیکاو

اگر بر روی آیکن میانی نوار پایینی کلیک کنید وارد صفحه مدیریت کارت های بانکی می شوید که برای تسویه حساب اعتبار موجود در پنل بایستی کارت فعال داشته باشید. همچنین می توانید تر با اضافه کردن کارت بانکی میان درگاه های زرین پال خرید راحتتری را تجربه کنید.

در قسمت زرین لینک شما می توانید لینکی را با مبلغ دلخواه تعریف کرده و به مشتریان و یا بدهکاران بدهید تا از طریق پرداخت اینترنتی مطمئن مبلغ را به حساب زرین پالی شما پرداخت کنند.

اپلیکیشن زرین پال | چیکاو

و اما مهمترین بخش اپلیکیشن زرین پال برای کسب و کار ها بخش درگاه های پرداخت است که در این قسمت شما می توانید درگاه پرداخت خود را برای سایت خود اضافه کنید. برای درخواست درگاه پرداخت اینترنتی بایستی اطلاعات فردی را در پروفایل خود وارد کرده تا درخواست درگاه پرداخت توسط تیم زرین پال تایید و مرچنت کد درگاه صادر شود.

طراح اپلیکیشن سعی کرده است تا کاربر بتواند به راحتی در اپلیکیشن گردش کند و به هدف خود دست یابد اما مشکلی که دیده می شود این است که در صورت نیاز به توضیحات کاربر بایستی به بخش وبلاگ مراجعه کند در صورتی که برنامه نویس می توانست توضیحات را در صفحه اصلی بگنجاند.

در کل می توان زرین پال را برای یک پرداخت اینترنتی مطمئن برای کسب و کار خود انتخاب کرد چرا که این کسب و کار سابقه درخشانی را در کارنامه خود دارد و سعی دارد تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد.

زرین پال

قیمت: رایگان

سازنده: زرین پال

سیستم عامل: اندروید

حجم: 5.4 مگابایت

 

جهت نقد و بررسی و معرفی اپلیکیشن خود در رسانه چیکاو از این لینک اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.