تبلیغات
موبایل

گوشی جدید ZTE با 20 گیگابایت حافظه رم ارائه می شود

در حالی که بسیاری از پرچمداران دارای حافظه رم 12 گیگابایت و تعداد محدودی دارای حافظه رم 16 یا 18 گیگابایت می باشند. به تازگی ZTE اعلام کرده است که قصد دارد گوشی جدید خود را که احتمالا Axon 30 نام دارد با حافظه رم 20 گیگابایت ارائه کند. همراه چیکاو باشید.

به نقل از Lu Qianhao، مدیرعامل ZTE، این تولید کننده چینی قصد دارد تا گوشی جدید خود را با حافظه رم 20 گیگابایتی رونمایی کند. به اعتقاد برخی از افراد ممکن است این محصول از 18 گیگابایت حافظه رم سخت افزاری و 2 گیگابایت حافظه رم مجازی بهره ببرد. پیش از این نیز شرکت های اوپو و شیائومی از رم مجازی استفاده کرده اند. 

تا پنج سال پیش حداکثر رم ارائه شده توسط گوشی های هوشمند 4 گیگابایت بود. هم اکنون انتظار می رود که در سال های آینده شاهد رم های 16 و 18 گیگابایت در گوشی های هوشمند باشیم. بنابراین به طور کامل احتمال ارائه این گوشی با 20 گیگابایت حافظه رم به‌صورت فیزیکی رد نشده است. 

گرچه زمان معرفی و نان مدل این دستگاه مشخص نشده است اما احتمال دارد که نام این محصول Axon 30 باشد که قرار است با 20 گیگابایت حافظه رم ارائه شود.

 

بخش تحریریه

ما در چیکاو نه تنها تیم بلکه خانواده ای هستیم که در راستای ایجاد و فرهنگ سازی سبک زندگی دیجیتالی، تلاش می کنیم تا رفاه و سلامتی را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاوریم. ما همواره تلاش می کنیم تا با آموزش های لازم و انتقال روزمرگی های فناوری، شما را با دنیای سبز تکنولوژی آشنا کنیم و مسیر درست را با یکدیگر بسازیم.
نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا