بلک شارک ۵ به زودی با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی می شود

اخیراً در خبرها فاش شده است که تنسنت ( Tencent) قصد دارد تا برند بلک شارک ( Black Shark) را خریداری کند و از پتانسیل این برند در تجهیزات VR آینده خود استفاده کند. بنابراین این موضوع چندان هم بیهوده نبود که بسیاری از کاربران نگرانی هایی در مورد گوشی های هوشمند گیمینگ بلک شارک 5 داشتند که هنوز معرفی نشده اند. اما زمانی که این شایعات شروع به انتشار کردند، شرکت بلک شارک بیانیه ای رسمی منتشر کرد و گفت که این گوشی طبق برنامه وارد بازار خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

امروز اعلام شد که این گوشی هوشمند مخصوص گیم در راه است و به زودی بر روی سن خواهد آمد و معرفی خواهد شد. همچنین، این برند تایید کرده است که این گوشی هوشمند در بطن خود از آخرین تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 8 Gen 1) قدرت خواهد گرفت.

قبلاً متوجه شدیم که تلفن‌های همراه بلک شارک ۵ به صورت استاندارد با باتری دو سلولی ارتقا یافته 4600 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شوند. همچنین این مدل ها از شارژ فلش 100 واتی پشتیبانی خواهند کرد. جدا از این و پردازنده پرچمداری که در داخلی بدنه آن جای خواهد گرفت، این گوشی از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی فوق العاده بالا بهره می برد. این سیستم همچنان بر پایه اندروید 12 عرضه خواهد شد. در واقع، این سیستم همان MIUI شیائومی است اما با تغییرات قابل توجهی همراه شده است. بنابراین JOYUI را می توان به نوعی یکی دیگر از ساخته های خوب شیائومی دانست.

ویژگی های گوشی هوشمند گیمینگ بلک شارک ۵ پرو - چیکاو

  • ویژگی های گوشی هوشمند گیمینگ بلک شارک ۵ پرو

خب، جزئیات بیشتری در مورد این سری وجود دارد. و آنچه در بالا گفته شد به همه مدل ها اشاره نمی کند. با توجه به اخبار فعلی، خط تولید این سری شامل دو مدل خواهد بود که یکی از آن دو نسخه معمولی یا استاندارد بلک شارک ۵ است و دیگری نیز نسخه قدرتمندتر و پیشرفته تر آن بلک شارک ۵ پرو خواهد بود.

تمام ویژگی های ذکر شده در بالا به نسخه پایه این گوشی اشاره دارد. بسیاری از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری بلک شارک ۵ پرو مشابه نسخه معمولی آن است. اما این ها گوشی های هوشمند جداگانه ای هستند. بنابراین منطقی است که آن ها در برخی جنبه ها متفاوت باشند. مثلاً نسخه پرو از باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و قدرت شارژ سریع آن نیز 120 وات خواهد بود. همچنین دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح +QuadHD با نرخ رفرش 144 هرتز خواهد بود.

همان طور که گفته شد، Tencent در حال آماده شدن برای خرید شرکت بلک شارک تکنولوژی ( Black Shark Technology)، یکی از شرکت های تابعه گروه شیائومی، به قیمت 2.7 میلیارد یوان ( 42۰ میلیون دلار) است. اما این توافق همچنان در حال مذاکره است. پس از تکمیل این معامله به احتمال زیاد تمرکز تجاری آتی بلک شارک به طور کلی از تلفن های بازی به دستگاه های واقعیت مجازی تغییر خواهد کرد – Tencent محتوا را ارائه می دهد و بلک شارک نیز دسترسی سخت افزاری VR را فراهم می کند.

صفحه نمایش گوشی هوشمند گیمینگ بلک شارک ۵ پرو - چیکاو

در نهایت، می توان امیدوار بود که بلک شارک ۵ تنها گوشی هوشمند گیمینگ این برند محبوب نخواهد بود که قرار است پس از سال نو چینی عرضه شود. اخیراً همچنین موضوع دیگری نیز فاش شده که گوشی هوشمند رد مجیک ۷ ( Red Magic 7) گواهینامه TENAA را دریافت کرده است. بنابراین، این گوشی نیز احتمال داده می شود که به زودی معرفی خواهد شد.

ضمن آن که تاکنون از برخی از ویژگی ها و قابلیت هایی که این گوشی ارائه خواهد داد، خبرهای زیادی منتشر شده است. شاید در این مورد بتوان گفت که این تلفن همراه از برخی جنبه‌ها، حتی از گوشی قدرتمند گیمینگ بلک شارک ۵ نیز نیز پیشی گرفته است. به عنوان مثال گفته شده که این گوشی هوشمند اولین تلفن هوشمندی در این صنعت خواهد بود که با پشتیبانی از فست شارژ 165 واتی عرضه خواهد شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.