احتمالا ویژگی جدید واتساپ به شما امکان ایجاد آواتار با استفاده از هوش مصنوعی متا را بدهد

در یک توسعه هیجان انگیز برای علاقه مندان به رسانه های اجتماعی، واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که انتظار می رود به کاربران اجازه دهد تصاویر شخصی سازی شده از خود را با استفاده از هوش مصنوعی متا تولید کنند.

بیایید به جزئیات بپردازیم.

بر اساس گزارش WABetaInfo، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی اختیاری است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی متا تصاویری از خود تولید کنند.

نحوه عملکرد این ویژگی به این صورت است: این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تصاویر هوش مصنوعی را از یک مجموعه عکس تولید کنند. متا هوش مصنوعی سپس آن عکس‌های راه‌اندازی را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مطمئن شود که تصاویر تولید شده دقیقاً ظاهر کاربر را منعکس می‌کنند.

نکته مهم این است که انتظار می رود کاربران کنترل کامل روی این ویژگی را حفظ کنند و ممکن است بتوانند هر زمان که بخواهند از طریق تنظیمات Meta AI عکس های راه اندازی خود را حذف کنند.

بر اساس این گزارش، پس از گرفتن تصاویر تنظیمات، کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی متا بخواهند تا با تایپ «Imagine me» در مکالمه متا هوش مصنوعی، تصویری از هوش مصنوعی خود ایجاد کند. علاوه بر این، این ویژگی را می توان در چت های دیگر با تایپ «@Meta AI idea me» استفاده کرد.

قابل ذکر است، هوش مصنوعی متا نمی تواند پیام های دیگر را بخواند. دستور به طور جداگانه پردازش می شود و تصویر حاصل به طور خودکار در مکالمه به اشتراک گذاشته می شود و حفظ حریم خصوصی کاربر را تضمین می کند.

انتظار می رود این ویژگی اختیاری باشد و کاربران را ملزم به شرکت در آن می کند. برای استفاده از آن، کاربران باید به صورت دستی آن را در تنظیمات خود فعال کنند و ابتدا تصاویر تنظیمات خود را بگیرند.

توجه داشته باشید که تمام جزئیات فوق بر اساس یک گزارش است. زمان و اینکه آیا این ویژگی راه اندازی می شود نامشخص است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.