ایلان ماسک تهدید کرد که دستگاه های اپل را از شرکت های خود ممنوع خواهد کرد!

ایلان ماسک تهدید کرده است که به دلیل ادغام های OpenAI جدید اعلام شده که اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2024 معرفی کرد، دستگاه های اپل را از همه شرکت های خود ممنوع خواهد کرد.

ماسک در X (توئیتر سابق) گفت که «اگر اپل OpenAI را در سطح سیستم‌عامل ادغام کند، دستگاه‌های اپل در شرکت‌های او ممنوع خواهند شد. او همچنین گفت که بازدیدکنندگان باید دستگاه‌های اپل خود را در درب خانه بررسی کنند، جایی که آنها در قفس فارادی ذخیره می‌شوند.

چند پست ماسک نشان می دهد که او معتقد است OpenAI عمیقاً در سیستم عامل اپل تعبیه شده است و به آن توانایی جمع آوری داده های شخصی و خصوصی را می دهد.

ایلان ماسک در پستی اعلام کرد که این که اپل به اندازه کافی باهوش نیست که هوش مصنوعی خود را بسازد، اما به نوعی می تواند اطمینان حاصل کند که OpenAI از امنیت و حریم خصوصی شما محافظت می کند، “به وضوح پوچ” است.

او همچنین اشاره کرد که اپل نمی‌داند پس از تحویل داده‌های شما به OpenAI چه اتفاقی می‌افتد.

ماسک در پاسخ به VC و CTO Sam Pullara در Sutter Hill Ventures که خاطرنشان کرد کاربران درخواست‌های خاص را بر اساس هر درخواست تأیید می‌کنند و OpenAI به دستگاه دسترسی ندارد، ماسک نوشت: «پس آن را به عنوان یک برنامه رها کنید. این مزخرف است.»

در همین حال، مالک X در پاسخ به پستی از یوتیوب‌بر محبوب مارکز براونلی که هوش اپل را توضیح می‌داد، گفت: «اپل از کلمات «حفاظت از حریم خصوصی خود» استفاده می‌کند در حالی که داده‌های شما را به یک هوش مصنوعی شخص ثالث می‌دهد که آن‌ها نمی‌فهمند و نمی‌توانند. این که خودشان ایجاد می کنند به هیچ وجه از حریم خصوصی محافظت نمی کند!

ایلان ماسک حتی به پستی از تیم کوک، مدیر عامل اپل پاسخ داد و تهدید کرد که اگر کوک این نرم افزارهای جاسوسی وحشتناک را متوقف نکند، دستگاه های اپل را از محل شرکت هایش منع می کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.