مدیاتک و گوگل چیپست جدید Filogic را با پشتیبانی Thread توسعه می دهند

استفاده از دستگاه های خانه هوشمند در گذشته اخیر افزایش یافته است و اتصال بی سیم وسیله ای برای راه اندازی، کنترل و مدیریت آسان در خانه ها و فضاهای کاری بی شمار است. اخیراً گزارش داده‌ایم که Thread Group یک ویژگی اشتراک‌گذاری اعتبار جدید را برای حل مشکلات قابلیت همکاری بین دستگاه‌های خانه هوشمند برندهای مختلف اعلام کرده است. اکنون، مدیاتک و گوگل نیز دست به دست هم داده اند تا یک راه حل سخت افزاری برای دستگاه های خانه هوشمند توسعه دهند.

قابل ذکر است که مدیاتک و گوگل با پشتیبانی از Thread در حال توسعه سخت‌افزار 2×2 تحت خط Filogic خود هستند که از Wi-Fi، بلوتوث و Thread برای تنظیمات پیشرفته خانه هوشمند پشتیبانی می‌کند. مدیاتک، در یک پست رسمی، همچنین اعلام کرده است که جدیدترین چیپست Filogic با استانداردهای سخت افزاری Matter سازگاری دارد و به دستگاه های خانه هوشمند اجازه می دهد بدون در نظر گرفتن برندها، به طور یکپارچه با یکدیگر کار کنند.

Filogic مدیاتک، با پشتیبانی از Matter و Google، دستگاه های خانه هوشمند را هوشمندتر می کند

به طور معمول، دستگاه‌های خانه هوشمند به ابزارهای مختلفی از فناوری‌های بی‌سیم، مانند Wi-Fi پرسرعت، Thread کم مصرف و بلوتوث متکی هستند. MediaTek Filogic این را تغییر خواهد داد و چیپست جدید تمام این حالت‌های فناوری‌های بی‌سیم را برای راه‌حل‌های متصل مطمئن و همیشه روشن برای تجربه‌ای یکپارچه در دستگاه‌های خانه هوشمند ترکیب می‌کند.

همراه با Matter، مدیاتک همچنین با Google همکاری می کند تا به مصرف کنندگان کمک کند تا به لطف ادغام Google Home با لوازم خانگی، یک خانه هوشمند را تجربه کنند. چیپست Filogic آینده همان باند ISM 2.5 گیگاهرتزی را به اشتراک می گذارد و از ویژگی های همزیستی و بارگذاری مدیاتک استفاده می کند تا یک تجربه اتصال یکپارچه را فراهم کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.