پادشاهی خود را در کلش آف کلنز بسازید و حفظ کنید

کلش آف کلنز نوعی بازی جنگی با داستان نبرد قبایل است که سبکی استراتژیک داشته و به صورت چند نفره و آنلاین قابل اجرا است. این بازی مانند دهکده ای کوچک است که شما باید آن را ارتقا داده و آن را برای دفاع و حمله قدرتمند کنید. کلش آف کلنز نیز مانند دیگر بازی های ویدیویی تکنیک های خاص خود را دارد که با یادگیری آن ها می توانید پادشاهی خود را ساخته و به راحتی آن را حفظ کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

استراتژی نوآورانه کلش آف کلنز

با گذشت چندین سال از انتشار کلش آف کلنز، همچنان این بازی استراتژی های نوآورانه ای دارد که بسیاری از افراد به آن ‏ها علاقه مند هستند. در واقع استراتژی های نوآورانه این بازی به شکلی است که ساختار آن را منحصر ‌به فرد کرده است. استراتژی Queen Walk و پنهان کردن لوت ها دو نمونه از استراتژی های خلاقانه این بازی محسوب می شوند.

ساخت و حفظ پادشاهی در کلش آف کلنز

بازی کلش آف کلنز برای گسترش پادشاهی دارای دستورالعمل های بسیاری به منظور ساخت ساختمان ها و همچنین دارای امکاناتی برای ایجاد ثبات و تقویت قلمرو است. در این بازی همه بازیکنان می توانند به پادشاه کشور خود تبدیل شوند و در راستا گسترش قلمرو پادشاهی تلاش کنند. البته آگاهی از استراتژی ها و ترفندهای این بازی در ساخت پادشاهی تاثیر بسیاری دارد.

فتح پادشاهی های دیگر با ساخت ارتش

ساخت ارتش اصلی ترین عامل برای حمله در بازی کلش آف کلنز است. فرایند ساخت ارتش کمی پیچیده بوده اما هنگام حمله دشمن برای حفظ پادشاهی بسیار اهمیت دارد. حداکثر تعداد افراد یک ارتش در این بازی 50 نفر است. البته واحدهای کوچک تری هم وجود دارند که در کنار ارتش به ایجاد آرایش مناسبی برای حمله کمک خواهند کرد.

هنگام مبارزه برای استقرار این واحدها باید محاسبات، منطق و دقت زیادی را به کار بگیرید. اگر قصد بهبود عملکرد رزمی در این بازی را دارید، باید به کمک سیستمی تحقیقاتی درباره نبرد آینده تحقیق کرده و با جمع کردن کارت هایی عملکرد رزمی را ارتقا دهید. ساخت ارتش و تلاش برای ارتقا آن عاملی مهم در فتح پادشاهی هایی دیگر است که فضایی رقابتی را برای علاقه ‏مندان این بازی ایجاد کرده است.

با بازی های کوتاه، پاداش اضافه بگیرید

بازی کلش آف کلنز دارای بازی های کوتاه که با عنوان مینی بازی شناخته می شوند نیز بوده که امکانات بیش تری را در اختیار بازیکن قرار می دهد. انجام این بازی های کوتاه جوایز مختلفی را برای بازیکن به همراه خواهد داشت. این بازی های کوتاه به روزرسانی می شوند تا کاربران تنوع بازی را تجربه کرده و حداکثر لذت را از این بازی ببرند.

جم ها در بازی کلش آف کلنز چه نقشی دارند؟

بازی کلش آف کلنز یک بازی ویدیویی اکشن همراه با نبردهای متعدد است. پس از هر پیشرفت، پیروزی یا دستاورد، جواهرات و سنگ های ارزشمندی در اختیار فرد قرار گرفته که این جوایز جم نامیده دارند. پس از ورود به این بازی 500 جم به هر فرد داده می شود که طی فرایند های مختلفی قابل استفاده است. شما می توانید این جم ها را صورت خرید درون برنامه ای نیز دریافت کرده و به کمک آن ها بهترین امکانات را برای پادشاهی خود داشته باشید.

با این ترفند های کلش آف کلنز بهتر بازی کنید!

برای بهبود عملکرد خود در بازی کلش آف کلنز بهتر است ترفندهای اساسی را در این زمینه را بلد باشید. به عنوان مثال توجه به کلن کسل دشمن هنگام حمله ها اهمیت دارد. ترفند دوم خرج نکردن تمام جواهرات است که باید رعایت کنید.

از دیگر ترفند های این بازی می توان به چیدن دهکده با نظمی خاص اشاره کرد. در این بازی ارتقا معادن به اندازه تقویت دیوارها اهمیت دارد. همچنین توجه به فعال شدن سپر دفاعی بسیار اهمیت داشته و با فعال شدن این سپر باید از حمله و اتک خودداری کنید. شما می توانید با کمک جم ها و با خرید و جمع آوری آن ها حتما ابزار دفاعی خود را ارتقا دهید.

چرا جم کلش آف کلنز بخریم؟

اگر از طرفداران بازی کلش آف کلنز هستید و می خواهید پادشاهی خود را گسترش داده و حفظ کنید باید با ترفندهای مختلف این بازی به طور کامل آشنا باشید. خرید جم راهی بسیار کاربردی در دسترسی به امکاناتی مانند خرید انواع سپر ها یا گارد برای دهکده است.

خرید سپر و گارد در مواجه شدن با حملات بسیار کمک کننده است. با استفاده از جم ها می توانید مجموع پاداش های فوری به دست آورید. مواردی از جمله تقویت حمله ها، تقویت ارتش و سلاح ها، اقلام جادویی و اسلات های جنگی اضافی، فرایند ساخت و ساز و تحقیق و آموزش، دستیابی به پیروزی در زمانی کوتاه و… از مزایای کاربردی خرید جم کلش بوده که سبب پیشرفت دهکده شما خواهد شد.

ترفند هایی برای رسیدن به پادشاهی در زمان کوتاه

برای رسیدن به پادشاهی در بازی کلش آف کلنز در زمان کوتاه علاوه بر یادگیری و رعایت مهم ترین ترفند ها باید نکات دیگری را نیز رعایت کنید تا به این هدف دست یابید. به عنوان مثال می توانید ویدیو بازی بازیکنان حرفه ای را تماشا کرده و آن را تحلیل کنید. با این کار با نحوه شروع حملات، بهترین استراتژی های حمله و دفاع و همچنین نیرو های کاربردی بازی آشنا خواهید شد. تحلیل کردن مهم ترین دلایل شکست در حمله یا دفاع نیز به شما کمک می کند تا سطح بازی خود را ارتقا داده و در زمانی کوتاه به پادشاهی برسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.