اوپو کنار نمی رود، به رقابت با گوشی های تاشو سامسونگ ادامه می دهد

اوپو یکی از معدود شرکت هایی است که گوشی های تاشو تولید می کند. مانند همه آنها، هدف آن به چالش کشیدن سلطه سامسونگ بر بازار تلفن های تاشو است. این شرکت تاکنون چند مدل را روانه بازار کرده است و واکنش ها متفاوت بوده است.

شایعه‌ای که اخیراً منتشر شد، ادعا می‌کرد که اوپو از گوشی‌های تاشو چشم‌پوشی می‌کند، زیرا تقاضای زیادی برای آن‌ها نداشت. Vivo نیز در آن شایعه با ادعای مشابهی که دیگر قرار نیست تاشو بسازد، نامگذاری شد. اوپو اکنون این شایعه را تکذیب کرده و گفته است که متعهد به ساخت گوشی‌های تاشو است.

اوپو از بازار گوشی های تاشو خارج نمی شود

در بیانیه ای که به GSMArena ارائه شده است، سخنگوی این شرکت گفت: “تعهد اوپو به توسعه مداوم فناوری گوشی های هوشمند تاشو بدون تغییر باقی می ماند.” این شرکت عملاً این شایعات را رد کرده و به طرفداران خود اطمینان داده است که تلفن‌های تاشو Oppo به جایی نمی‌رسند.

اوپو یکی از معدود تولیدکنندگان چینی است که گوشی های خود را در خارج از جمهوری خلق می فروشد. هواوی یکی از تولیدکنندگان پیشرو گوشی های تاشو در چین است، اما مشکلات آن فروش دستگاه های خود را تا حد زیادی به کشور خود محدود می کند. این امر باعث شده است که هواوی نتواند ردپای بزرگتری را برای دستگاه تاشو خود به دست آورد.

با این وجود، این دستگاه‌ها هنوز به چالش‌های جدی برای سری‌های محبوب Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip سامسونگ تبدیل نشده‌اند. این‌ها دستگاه‌هایی هستند که وقتی از یک تلفن تاشو نام می‌برید، مردم بلافاصله به آن‌ها فکر می‌کنند، بنابراین سامسونگ به وضوح توانسته است توجه بازار را به خود جلب کند، به طوری که اکنون گوشی‌های تاشو بلافاصله با برند آن مرتبط می‌شوند.

دور زدن اوپو و ادامه رقابت با سامسونگ برای طرفداران سامسونگ نیز خوب است. این شرکت را سرپا نگه می دارد و گرما را برای ادامه فشار دادن پاکت به آن می دهد. در نهایت، این مصرف کنندگان هستند که از محصولات بهبود یافته با قیمت های رقابتی سود می برند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.