آیپد ایر 12.9 اینچی به نمایشگر Mini LED مجهز است

نسل بعدی iPad Air مدتهاست که شایعه شده است که در دو اندازه عرضه می شود و برای اولین بار از خط تولید iPad Pro تقلید می کند. و در حالی که iPad Pro بعدی برای فناوری صفحه نمایش خود به OLED تغییر می کند، به نظر می رسد iPad Air بزرگتر آینده از فناوری Mini LED استفاده کند که در نسل فعلی iPad Pro است.

این اطلاعات از مشاوران زنجیره تامین نمایش راس یانگ، که به طور کلی یک منبع قابل اعتماد برای این نوع موارد است، به دست آمده است. انتقال به Mini LED برای iPad Air 12.9 اینچی باعث مصرف انرژی کمتر، روشنایی بهتر برای محتوای HDR و سیاهی عمیق تر در مقایسه با فناوری IPS LCD در iPad Air فعلی می شود.

اپل ظاهراً تعدادی پنل ال‌ای‌دی کوچک باقی‌مانده برای نسل فعلی آی‌پد پرو 12.9 اینچی تولید کرده بود که اکنون قصد دارد از آن برای Air استفاده کند، که با توجه به میزان فروش تبلت‌هایش در ماه‌های اخیر منطقی است. برای خط ایر مثبت است، و با مدل بزرگتر آیپد ایر آینده، کسانی که خواهان تبلت 12.9 اینچی اپل هستند، می توانند با پول کمتری نسبت به پرو، تبلتی تهیه کنند.

اگرچه یانگ در مورد فناوری صفحه نمایش مورد استفاده در آیپد ایر 10.9 اینچی آینده چیزی نگفته است، اما حدس منطقی این است که همچنان از پنل های IPS LCD استفاده خواهد کرد زیرا آیپد پرو 10.9 اینچی در حال تولید نیست که برای آن مینی ال ای دی باقی مانده باشد. این پنل‌ها می‌توانست در دسترس باشند، مگر اینکه اپل برای نوع کوچک‌تر به 11 اینچ سوئیچ کند.

انتظار می رود مدل های جدید آیپد ایر در ماه آینده در کنار تبلت های جدید آیپد ایر، بالاخره رسمی شوند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.