اولین بنچمارک گلکسی زد فلیپ 6 اطلاعات جالبی را فاش می کند

سامسونگ قرار است مجموعه بعدی گوشی های هوشمند تاشو خود را با نام های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در اوایل جولای سال جاری عرضه کند. تولید این دستگاه ها به سرعت در حال انجام است و این شرکت در حال حاضر اقدام به محک زدن آنها کرده است.

بنچمارک Galaxy Z Flip 6 این هفته در وب سایت Geekbench ظاهر شد که برخی از ویژگی های کلیدی گوشی آینده را نشان می دهد. طبق این بنچمارک، گوشی هوشمند تاشوی آینده سامسونگ دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 است که جای تعجب ندارد.

واحد بنچمارک دارای 8 گیگابایت رم همراه با تراشه اسنپدراگون بود، اما بر اساس شایعات و این واقعیت که حتی گوشی های میان رده جدید سامسونگ دارای 12 گیگابایت رم هستند، می توانیم انتظار داشته باشیم که Z Flip 6 در نسخه 12 گیگابایتی رم نیز عرضه شود. نسخه نرم افزار همانطور که انتظار می رفت اندروید 14 است و تاشوهای جدید احتمالا با One UI 6.1.1 عرضه خواهند شد.

عملکرد Galaxy Z Flip 6 مشابه عملکرد Galaxy S24 Ultra است

گلکسی زد فلیپ 6 توانست امتیاز 15050 را در تست GPU کسب کند که مشابه گلکسی اس 24 اولترا است. Z Fold 6 جمع و جورتر است و اگر فرض کنیم که سیستم خنک کننده بزرگ موجود در گوشی های سری گلکسی S24 را ندارد، امتیاز عملکرد آن نسبتاً چشمگیر است. با این حال، فقدان یک سیستم خنک کننده بزرگتر به این معنی است که Z Flip 6 زمانی که برای مدت طولانی به حد مجاز خود فشار داده شود، بسیار سریعتر گاز می گیرد.

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی زد فلیپ 6 از صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 بهره می‌برد و صفحه نمایش کاور می‌تواند به جای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز داشته باشد. Z Flip 6 حتی ممکن است در برخی از بازارها از تراشه اگزینوس استفاده کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.