طراحی Galaxy Z Flip 6 چند ماه قبل از عرضه به بیرون درز کرد

اکنون، طراحی گلکسی زد فلیپ 6 برای اولین بار فاش شده است و به نظر می رسد سامسونگ این کار را انجام خواهد داد. امسال تغییر بزرگی در طراحی ایجاد نمی کند.

گلکسی زد فلیپ 6 تغییر بزرگی در طراحی ندارد

طراحی Galaxy Z Flip 6 توسط SmartPrix و OnLeaks فاش شد. این گوشی بسیار شبیه به گلکسی زد فلیپ 5 به نظر می رسد و این انتظار می رفت، زیرا این شرکت کره جنوبی تغییر بزرگی را در سال گذشته ارائه کرده بود. گوشی تاشو هنوز فقط دو دوربین دارد و کناره‌های گوشی کاملاً صاف هستند. برخلاف Galaxy Z Fold 6، گوشه های Galaxy Z Flip 6 کاملاً خمیده هستند.

Samsung Galaxy Z Flip 6 Design 02 - چیکاو

طبق این رندرها، گلکسی زد فلیپ دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED داخلی است. همچنین دارای یک بریدگی به شکل سوراخ پانچ با تراز مرکزی برای دوربین سلفی است. در قسمت جلویی، صفحه نمایش پوششی 3.4 اینچی با طراحی پوشه ای شکل در پایین دارد. لولای گوشی هیچ تفاوتی با لولای موجود در گلکسی زد فلیپ 5 ندارد.

تنها تغییر بزرگی که از Galaxy Z Flip 6 انتظار می رود باتری بزرگتر آن است. بر اساس گزارش‌های قبلی، این دستگاه می‌تواند توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه شود که کمی بزرگ‌تر از باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی موجود در گلکسی زد فلیپ 5 است. می‌تواند از پردازنده Snadpragon 8 Gen 3 For Galaxy استفاده کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.