تلویزیون های سامسونگ را از صفحه قفل گوشی گلکسی خود کنترل کنید

کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ چند گزینه برای کنترل تلویزیون های خود دارند. آنها می‌توانند از کنترل از راه دور سنتی که همراه با تلویزیون یا برنامه SmartThings در تلفن‌های گلکسی خود ارائه می‌شود برای کنترل تلویزیون از طریق صفحه لمسی استفاده کنند.

با باز کردن برنامه تلفن همراه، انتخاب تلویزیون مورد نظر و ضربه زدن روی دکمه “تلویزیون از راه دور” می توان به کنترل از راه دور تلویزیون SmartThings دسترسی پیدا کرد. اما راه سریع تری برای دسترسی به کنترل از راه دور تلویزیون از ناحیه اعلان گوشی و حتی صفحه قفل وجود دارد. این کنترل از راه دور تلویزیون سریع نامیده می شود.

کنترل از راه دور تلویزیون سریع را در SmartThings روشن یا خاموش کنید

ویژگی Quick TV Remote یک اعلان را در تلفن شما فعال می کند که به شما امکان می دهد به سرعت تلویزیون خود را روشن یا خاموش کنید و به Smart View و کنترل کامل SmartThings دسترسی پیدا کنید.

زمانی که تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را در SmartThings راه اندازی می کنید، این ویژگی معمولاً به طور پیش فرض فعال می شود، اما اگر لازم است آن را به صورت دستی روشن یا خاموش کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

ابتدا اپلیکیشن SmartThings را در گوشی گلکسی خود باز کنید. سپس، به تب “منو” بروید و روی دکمه “تنظیمات” در بالا ضربه بزنید. در مرحله بعد، «ویژگی‌های پیشرفته» را انتخاب کنید و روی دکمه «روشن یا خاموش کردن کنترل سریع تلویزیون» ضربه بزنید.

می‌توانید با ضربه زدن روی گزینه به‌جای کلید جابه‌جایی، به تنظیمات اضافی Quick TV Remote دسترسی پیدا کنید.

از این منو، می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید اعلان کنترل از راه دور تلویزیون سریع روی صفحه قفل نمایش داده شود، همیشه هنگام شناسایی تلویزیون، اعلان نشان داده شود، در حالی که تلفن قفل است دستگاه‌ها را کنترل کنید، و تلویزیون‌هایی را که می‌خواهید در صفحه نمایش داده شوند انتخاب کنید. پنل اطلاع رسانی

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.