چرا سامسونگ 7 آپدیت سیستم عامل اندروید را برای گلکسی اس 24 ارائه می کند؟

سامسونگ در چند سال گذشته از نظر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، پیشروترین OEM اندروید بوده است. سپس، گوگل با سیاست بی‌سابقه ۷ ساله به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید را اعلام کرد و سامسونگ در اوایل سال جاری آن را با سری Galaxy S24 مطابقت داد. این بدان معناست که دستگاه ها تا سال 2031 به روز خواهند ماند!

وقتی از تصمیمش برای افزایش پشتیبانی نرم افزاری پرسیده شد، این چیزی است که سامسونگ باید بگوید.

سامسونگ می گوید این روزها مردم گوشی های خود را برای مدت طولانی تری نگه می دارند

افرادی که در GSMArena بودند از سامسونگ پرسیدند که چرا تصمیم گرفت هفت آپدیت سیستم عامل اندروید را برای گوشی های جدید خود ارائه دهد. نیکلاس پورتر، معاون سامسونگ، گفت که تجزیه و تحلیل این شرکت نشان می‌دهد که گسترش پشتیبانی نرم‌افزاری ارزش بیشتری به گوشی هوشمند می‌افزاید. علاوه بر این، این شرکت دریافت که مردم این روزها تمایل دارند تلفن های خود را برای مدت طولانی تری نگه دارند.

این شرکت کره جنوبی همچنین دریافت که حتی اگر برخی از افراد به پشتیبانی اضافی اهمیتی ندهند، همچنان از امنیت بهبود یافته و روان بودن طولانی تر تلفن های خود در طول سال ها بهره مند خواهند شد. آنها حتی پس از چند سال تجربه کاربری بهتری خواهند داشت.

سامسونگ به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را به مدت هفت سال برای سری گلکسی اس 24 وعده داده است و احتمالاً همین مورد برای گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی Z آینده نیز ارائه خواهد شد. این شرکت برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده خود، به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را به مدت چهار سال و به‌روزرسانی‌های امنیتی را به مدت پنج سال آغاز کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.