سامسونگ کاستی های دوربین گلکسی اس 24 را با به روز رسانی بهبود می بخشد

جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ با پیشرفت های زیادی در کیفیت زندگی ارائه می شوند، از جمله صفحه نمایش روشن تر، بدنه محکم تر، عملکرد سریع تر، دوربین های بهبود یافته و عمر باتری بیشتر. با این حال، چند مشکل جزئی در دوربین سری گلکسی اس 24 وجود دارد و احتمالاً این مشکلات با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری حل خواهند شد.

به روز رسانی های آینده برای بهبود کیفیت و بهینه سازی دوربین Galaxy S24

هنگامی که یکی از کاربران گلکسی اس 24 از کیفیت دوربین در انجمن رسمی سامسونگ شکایت کرد، ناظر انجمن که مسئول به روز رسانی های مرتبط با دوربین بود، فاش کرد که سامسونگ به طور مداوم در تلاش برای بهینه سازی دوربین است و از طریق کانال های مختلف از کاربران بازخورد می گیرد.

آنها گفتند که عملکرد دوربین را با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده بهبود خواهند بخشید و فاش کردند که سامسونگ روی بهبود دقت رنگ و جلوه‌های سه‌بعدی با سری گلکسی اس 24 در مقایسه با گوشی‌های هوشمند نسل قبلی سری گلکسی اس تمرکز کرده است.

وعده به روز رسانی بهبود دوربین اولترا سامسونگ گلکسی S24

با توجه به مطالبی که کاربران در اینترنت پست می‌کنند، به نظر می‌رسد سری گلکسی اس 24 در مقایسه با گلکسی اس 23 بهبود یافته است، اما چند مشکل در مورد نویز و نوار در آسمان در شرایط کم نور، نوردهی بیش از حد جزئی در شرایط نور روز وجود دارد. و محدوده دینامیکی کمتر در اطراف منابع نوری خاص در شرایط کم نور. همچنین به نظر می رسد برخی از مسائل مربوط به جزئیات گرفته شده از بافت های خاص وجود دارد.

در حالی که سامسونگ زمان انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید را برای رفع این مشکلات فاش نکرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اولین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری شامل برخی به‌روزرسانی‌های مرتبط با دوربین باشند. حداقل، این چیزی است که سوابق سامسونگ نشان می دهد. سامسونگ سرعت ضبط و پردازش دوربین را در مقایسه با سری گلکسی S23 بهبود بخشیده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.