Galaxy Z Fold 6 Ultra واقعی است، اما یک نکته وجود دارد!

سامسونگ با گوشی های تاشو خود از این منحنی عقب مانده است. طی چند سال گذشته، بهبود بسیار کمی با گوشی‌های تاشو گلکسی انجام شده است و رقبا گوشی‌های تاشو با مشخصات بهتری را با قیمت‌های پایین‌تر عرضه می‌کنند. با این حال، به نظر می رسد این شرکت کره جنوبی برنامه ای برای بهبود وضعیت خود با گوشی پرچمدار آینده خود دارد. می توان آن را Galaxy Z Fold 6 Ultra نامید.

گلکسی زد فولد 6 اولترا وجود دارد، اما ممکن است عرضه محدودی داشته باشد

گزارش‌های متعدد ادعا می‌کنند که سامسونگ می‌تواند یک گوشی تاشو با مشخصات بهتر را در کنار گلکسی زد فولد ۶ عرضه کند. با این حال، هیچ مدرک معتبری مبنی بر وجود آن وجود نداشت. GalaxyClub اکنون گزارش می دهد که این تلفن وجود دارد و شماره مدل آن SM-F958 است. اگر توالی شماره مدل سامسونگ را می دانید، عددی که در انتهای این گوشی قرار دارد (در این مورد 8) به این معنی است که با برچسب Ultra همراه خواهد بود.

قبل از اینکه خیلی امید خود را افزایش دهید، به نظر می رسد که این گوشی می تواند عرضه محدودی داشته باشد. در حال حاضر، طبق این گزارش، Galaxy Z Fold 6 Ultra تنها برای بازار کره جنوبی با شماره مدل SM-F958N وجود دارد. نسخه اروپایی و آمریکایی این گوشی هنوز کشف نشده است. ممکن است چند دلیل برای آن وجود داشته باشد.

این می تواند به این معنی باشد که سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا را تنها در چند کشور عرضه خواهد کرد. همچنین می‌تواند به این معنی باشد که سامسونگ در مراحل اولیه توسعه این گوشی است و این گوشی می‌تواند چند ماه پس از عرضه وانیلی گلکسی زد فولد 6 به بازار عرضه شود. همچنین گزارش شده است که گران‌تر این دو اسم رمز Q6A دارند.

از گلکسی زد فولد 6 چه انتظاری باید داشت؟

در حال حاضر، مشخص نیست که Galaxy Z Fold 6 Ultra چه تفاوتی با Galaxy Z Fold 6 وانیلی خواهد داشت. رندرهای فاش شده از Galaxy Z Fold 6 نشان می دهد که این تلفن کوتاه تر و عریض تر از Galaxy Z Fold 5 است. همچنین دارای ویژگی هایی است. همان تنظیمات دوربین سه گانه در عقب مانند سلف خود.

گلکسی زد فولد 6 اولترا می‌تواند دارای پردازنده برتر Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy، بدنه تیتانیومی، محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass Armor با خاصیت ضد انعکاس و دوربین‌های بهتر روی آن باشد. با این حال، همه چیز تنها در چند ماه آینده روشن خواهد شد. طرفداران از سامسونگ خواسته اند که چین و چروک صفحه نمایش را کاهش دهد، باتری های بزرگتر اضافه کند و سنسورهای دوربین بهتری در گوشی های سری گلکسی زد فولد خود داشته باشد.

باید دید زمانی که سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اولترا را عرضه کند، چه تعداد از این خواسته ها برآورده خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.