گوگل فاش می کند که RCS امسال به آیفون ها می آید

در نوامبر 2023، اپل اعلام کرد که سرویس ارتباطات غنی (RCS) را در اواخر سال آینده به آیفون‌ها می‌آورد، که نشان می‌دهد استاندارد پیام‌رسانی جدید با iOS 18 به iOS می‌رسد. با این حال، این شرکت هیچ به‌روزرسانی در این زمینه ارائه نکرده است. از آن زمان به بعد، هیچ اطلاعاتی در مورد بازه زمانی دقیق ورود این ویژگی جدید به iOS در دسترس نبود. خوشبختانه، امروز در حال تغییر است.

در حالی که اپل در مورد ورود RCS به iOS به روز رسانی ارائه نکرده است، در کمال تعجب، گوگل ارائه کرده است. با توجه به صفحه فرود Google Messages در وب سایت اندروید، RCS در پاییز 2024 (از طریق 9To5Google) به iOS می آید.

این وب‌سایت می‌گوید: «اپل اعلام کرده است که RCS را در پاییز 2024 به کار می‌گیرد. هنگامی که این اتفاق بیفتد، به معنای تجربه پیام‌رسانی بهتر برای همه خواهد بود.»

این بدان معناست که ما تنها 6 تا 9 ماه با RCS در آیفون فاصله داریم. هنگامی که این اتفاق بیفتد، کاربران Android می‌توانند با استفاده از پیام‌های Google یا Samsung Messages با کاربران آیفون چت کنند و از بسیاری از ویژگی‌ها، از جمله نشانگرهای تایپ، پاسخ‌های نقل قول و واکنش‌های پیام، بدون استفاده از برنامه شخص ثالث، که در حال حاضر فقط بین چت آیفون به آیفون و اندروید به اندروید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.