Google Messages RCS روی گوشی های گلکسی روت شده کار نخواهد کرد

مدتی است که بسیاری از افراد در Reddit گزارش می دهند که Rich Communications Services (RCS) در پیام های گوگل در تلفن های هوشمند اندرویدی خود که یا بوت لودر آنلاک یا روت شده اند کار نمی کنند.

اکنون، گوگل به Android Authority تأیید کرده است که واقعاً چنین است زیرا RCS را در پیام‌های Google در دستگاه‌های اندرویدی که بوت لودر آنلاک یا روت شده‌اند مسدود کرده است. به گفته این شرکت، این اقدام را برای مبارزه با هرزنامه و کلاهبرداری انجام داده است.

«همانطور که با هرزنامه‌ها و کلاهبرداران مبارزه می‌کنیم، شاخص‌های مختلفی را در نظر می‌گیریم. حجم زیادی از هرزنامه‌های RCS از اتوماسیون می‌آید که معمولاً به تغییراتی در دستگاه ارسال کننده متکی است. سخنگوی گوگل در این نشریه گفت: ما به دنبال راه هایی برای جلوگیری از هرزنامه و کلاهبرداری و در عین حال به حداقل رساندن تعداد کاربرانی که تحت تاثیر قرار می گیرند، ادامه خواهیم داد. این بدان معناست که اگر بوت لودر گوشی هوشمند گلکسی خود را باز کنید یا آن را روت کنید، نمی‌توانید از RCS در Google Messages در دستگاه خود استفاده کنید.

به گفته میشال رحمان، گوگل آخرین تغییر را با اجرای بررسی های تایید API یکپارچگی Play در Google Messages انجام می دهد. بر اساس گزارش‌ها، هنگامی که این اتفاق می‌افتد، پیام‌های RCS از چت‌ها ناپدید می‌شوند و برنامه هیچ پیام خطایی نمی‌دهد و مردم را در مورد آنچه اتفاق می‌افتد در تاریکی قرار می‌دهد. به گفته گوگل، زمانی که RCS از کار می افتد، پیام های Google باید دوباره روی SMS/MMS بازگردد. با این حال، مردم گزارش می دهند که این اتفاق نمی افتد، که باعث ناراحتی آنها می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.