آیا سامسونگ سرعت شارژ گلکسی S23 را با One UI 6.1 کاهش داد؟

دیروز، سامسونگ شروع به عرضه One UI 6.1 برای بسیاری از گوشی های هوشمند و تبلت های سطح بالا، از جمله دستگاه های سری Galaxy S23 کرد. در حالی که سفارشی‌سازی نرم‌افزار جدید بسیاری از ویژگی‌های هیجان‌انگیز و مفید از جمله Galaxy AI را به ارمغان می‌آورد، بسیاری از مردم در اینترنت شکایت دارند که Galaxy S23 آنها پس از ارتقا به One UI 6.1 با سرعت پایین‌تر و وات کمتری شارژ می‌شود. خوب، ما تصمیم گرفتیم بررسی کنیم که آیا این مورد است یا خیر، و آنچه پیدا کردیم شما را از نصب به‌روزرسانی باز نمی‌دارد.

Galaxy S23 از شارژ تا 25 وات پشتیبانی می کند. با این حال، در فروم انجمن سامسونگ برای امارات متحده عربی، کاربری با نام «Pruone» پستی منتشر کرد و ادعا کرد که One UI 6.1 سرعت شارژ Galaxy S23 خود را به 15 وات محدود کرده است.

آنها یک اسکرین شات از Electron به اشتراک گذاشتند، برنامه ای که آمار باتری و شارژ را به شما می دهد، که نشان می دهد دستگاه با 15 وات شارژ می شود. به نقل از آن پست، یک حساب کاربری در X/Twitter با دسته @theonecid از مردم پرسید که آیا با مشکل مشابهی روبرو هستند یا خیر، و بسیاری از افراد موافق بودند که متوجه شدند Galaxy S23 خود با سرعت پایین‌تری شارژ می‌شود.

برای بررسی اینکه آیا اینطور است، گلکسی S23 خود را که روی One UI 6.1 اجرا می‌شود، گرفتیم، آن را به یک شارژر 120 واتی PPS وصل کردیم و سرعت شارژ را با استفاده از ولتاژ و آمپر سنج قابل اتصال اندازه‌گیری کردیم.

طبق آن، همانطور که در تصویر زیر می بینید، Galaxy S23 ما حدود 20 وات شارژ می شد. این 5 وات کمتر از آن چیزی است که سامسونگ ادعا می کند، اما گاهی اوقات تلفن با 25 وات شارژ می شود، به خصوص زمانی که باتری بسیار کم است. به طور معمول، حتی در One UI 6.0 با 20 وات شارژ می شود. بنابراین، نه، سامسونگ با به‌روزرسانی One UI 6.1 سرعت شارژ گلکسی S23 را به 15 وات محدود نکرده است.

سرعت شارژ Samsung Galaxy S23 (02) - چیکاو

همچنین لازم به ذکر است که با افزایش درصد باتری، وات شارژ نیز کاهش می یابد. بنابراین، ممکن است تلفن های آن کاربران با 15 وات شارژ شوند زیرا درصد باتری در سطح بالاتری قرار دارد. همچنین ممکن است که الکترون خوانش های اشتباهی را نشان دهد، اما احتمال وقوع آن بسیار کم است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.