گلکسی زد فلیپ 6 ممکن است دارای رم بیشتر و صفحه نمایش پوششی 120 هرتزی باشد

بیش از دو ماه از عرضه گلکسی اس 24 می گذرد و تمرکز سامسونگ اکنون به نسل بعدی گوشی های تاشو خود یعنی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 معطوف شده است. سال ها مطالبه کرده اند.

گلکسی زد فلیپ 6 ممکن است دارای تراشه اگزینوس و 12 گیگابایت رم باشد

طبق ادعای نویسنده @kro_roe، گلکسی زد فلیپ 6 برای اولین بار دو نسخه را دریافت می کند، یکی با تراشه اگزینوس و دیگری با پردازنده اسنپدراگون. اگر این اطلاعات درست باشد، این اولین باری است که تراشه اگزینوس در گوشی های هوشمند سری گلکسی Z استفاده می شود. اگزینوس 2400 نسبت به تراشه های قبلی اگزینوس پیشرفت بزرگی داشته است و شاید سامسونگ فکر می کرد که مشکلی در گوشی های نازک سری گلکسی Z ایجاد نمی کند.

 

این شایعه همچنین ادعا می کند که گلکسی زد فلیپ 6 دارای انواع رم 8 و 12 گیگابایتی خواهد بود و این یک پیشرفت نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 خواهد بود. با این حال، همه مناطق این نسخه را با رم 12 گیگابایتی دریافت نمی کنند. فضای ذخیره سازی مانند سال گذشته به مدل های 256 و 512 گیگابایتی محدود خواهد شد.

این فاش همچنین ادعا می کند که گلکسی زد فلیپ 6 باتری طولانی تری خواهد داشت که می تواند به دلیل شایعه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی باشد. مهمتر از آن، این گزارش می گوید که صفحه نمایش پوششی گلکسی زد فلیپ 6 دارای نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. این گوشی ممکن است نسخه One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 را بدون نسخه اجرا کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.