احتمالا به روز رسانی گلکسی اس 23 از 28 مارس منتشر می شود!

سامسونگ ماه گذشته اعلام کرد که به‌روزرسانی One UI 6.1 در ماه مارس در دسترس پرچمداران گلکسی 2023 قرار خواهد گرفت و برای وفادار ماندن به قول خود، این شرکت باید به سرعت حرکت کند زیرا کمتر از یک هفته تا ورود به ماه آوریل باقی مانده است.

هفته گذشته، سامسونگ کره فاش کرد که این به روز رسانی برای سری گلکسی اس 23 در 28 مارس منتشر خواهد شد. اما ما متقاعد نشدیم زیرا چقدر طول می کشد تا سامسونگ One UI 6.1 را در مقایسه با به روز رسانی های قبلی .1 به انبوه برساند.

با این حال، 28 مارس ممکن است واقعاً روزی باشد که دارندگان گلکسی S23، S23 پلاس، S23 اولترا و S23 FE منتظر آن بوده‌اند، زیرا در آخر هفته، سامسونگ چین اطلاعیه‌ای را برای کاربران خود ارسال کرد که در آن تاریخ عرضه را ذکر می‌کند.

به روز رسانی Galaxy S23 One UI 6.1 در 28 مارس - چیکاو

سامسونگ کره نیز در پاسخ به کاربران در انجمن های سامسونگ، این تاریخ را تکرار کرد و همچنین پیشنهاد کرد که گلکسی اس 23 FE این به روز رسانی را در 28 مارس نیز دریافت کند. مدل‌های Fan Edition معمولاً به‌روزرسانی‌ها را همزمان با مدل‌های غیر FE دریافت نمی‌کنند، اما به‌روزرسانی One UI 6.1 می‌تواند یک استثنا باشد.

سامسونگ امیدوار است این به‌روزرسانی را برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 در 28 مارس منتشر کند، اگرچه همانطور که هفته گذشته به خوانندگان خود یادآوری کردیم، One UI 6.1 ممکن است قبل از پایان در همه کشورها منتشر نشود. ماه. ممکن است تمام آوریل طول بکشد تا به‌روزرسانی برای کاربران در هر گوشه جهان در دسترس قرار گیرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.