دسترسی به One UI 6.1 را در گلکسی S23 اولترا بررسی کنید!

سامسونگ برای ارائه به‌روزرسانی One UI 6.1 زمان زیادی صرف می‌کند، اما به لطف X/Twitter، دارندگان گلکسی اس 23 اولترا می‌توانند در عمل نگاهی پنهانی به One UI 6.1 داشته باشند.

ویدئویی که توسط Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است، یک Galaxy S23 Ultra را نشان می‌دهد که بر روی آخرین نسخه One UI اجرا می‌شود و نمایشی از برخی از تغییراتی که به‌روزرسانی ایجاد می‌کند، از جمله انیمیشن‌های رابط کاربری نرم‌تر و همه ویژگی‌های فانتزی مجهز به هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

این اولین نگاه درست ما به One UI 6.1 در دستگاهی است که قبل از سال 2024 راه اندازی شده است. این نشان می دهد که به روز رسانی ممکن است قبل از پایان ماه شروع شود. سامسونگ از ابتدا گفته بود که One UI 6.1 در ماه مارس عرضه می‌شود، اما هر روز که این به‌روزرسانی منتشر نمی‌شود، باور اینکه سامسونگ آن را انجام خواهد داد، برای ما سخت‌تر می‌شود.

سری گلکسی اس 23 (مدل FE شامل)، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب اس 9 ابتدا رابط کاربری One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد. سایر گوشی‌ها و تبلت‌های واجد شرایط احتمالاً به زودی عرضه خواهند شد، اگرچه سامسونگ هنوز رسماً چیزی در این مورد نگفته است.

در حالی که منتظر هستید تا One UI 6.1 برای دستگاه شما منتشر شود، نکاتی را در مورد آماده سازی هایی که می توانید انجام دهید بررسی کنید تا مطمئن شوید که روند به روز رسانی به خوبی انجام می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.