گلکسی S23 اولترا ممکن است پایان یک میراث 9 ساله را رقم زده باشد

Galaxy S23 Ultra ممکن است آخرین در نوع خود باشد و ممکن است پایان دورانی باشد که کمتر از 9 سال به طول انجامید. اگر تاریخچه سامسونگ خود را می دانید، ممکن است قبلاً قطعات پازل را کنار هم قرار داده باشید. البته منظور من به دوران نمایشگر منحنی است.

دوران نمایشگرهای منحنی در اطراف لبه‌ها ده سال پیش آغاز شد، زمانی که سامسونگ گلکسی نوت اج را در سپتامبر 2014 معرفی کرد.

سامسونگ بعداً طراحی Edge را روی دیگر دستگاه‌های پیشرفته پیاده‌سازی کرد. این به شرکت کمک کرد تا برجسته شود، اما آن زمان به پایان رسیده است. سامسونگ سال‌ها پیش، پس از گلکسی اس 7 اج، استفاده از برند “Edge” را متوقف کرد، اما طراحی نمایشگر منحنی باقی ماند.

با این وجود، در چند سال گذشته، سامسونگ به آرامی طراحی صفحه نمایش خمیده را کنار گذاشته است. اکنون، به نقطه‌ای رسیده‌ایم که تنها یک دستگاه با نمایشگر خمیده کمی در بازار باقی مانده است، یعنی Galaxy S23 Ultra. و ممکن است آخرین مورد باشد.

در پایان، همه چیز برای بهترین است

البته گلکسی اس 23 اولترا برای مدت طولانی تری در دسترس نخواهد بود. جایگزین آن، گلکسی اس 24 اولترا، با صفحه نمایش تخت، در حال حاضر عرضه شده است. موجودی گلکسی اس 23 اولترا در حال کاهش است و زمانی که مدل 2023 از قفسه ها خارج شود، برای همیشه از بین خواهد رفت. و در حال حاضر، سامسونگ هیچ قصدی برای بازگرداندن صفحه نمایش خمیده نشان نمی دهد.

با این حال، مزایای یک صفحه نمایش تخت در طول زمان بیشتر و بیشتر آشکار شده است. تلفن های تخت برای دستگاه های ورودی مانند S Pen مناسب تر هستند و در هنگام افتادن کمتر در معرض شکستن و ترک خوردن هستند.

در نگاهی به گذشته، تعجب آور است که چه تعداد از مشتریان مایل بودند دوام را به خاطر طراحی چشم نواز Edge قربانی کنند. با این وجود، امروز، ما در عصر متفاوتی از گوشی های هوشمند اندرویدی زندگی می کنیم. با گذشت زمان، طرح‌های بیرونی جسورانه را از دست دادیم، اما ثبات، بهینه‌سازی و دوام را به دست آوردیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.