سامسونگ قصد دارد با Galaxy Ring شما را در اکوسیستم خود قفل کند

در نمایشگاه MWC 2024، سامسونگ حلقه هوشمند را به نمایش گذاشت اما جزئیات زیادی در مورد محصول فاش نکرد. از آن زمان، ما به آرامی و به طور پیوسته اطلاعات بیشتری در مورد آن دریافت می کنیم. امروز اطلاعات بیشتری در مورد حلقه گلکسی داریم.

طبق گزارش جدیدی از Chosun Biz، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای پیوند گلکسی رینگ با Samsung Food و Samsung e-Food Hall است. همچنین در حال برنامه ریزی برای ادغام پوشیدنی با لوازم خانگی هوشمند، از جمله یخچال و فرهای مایکروویو است. Samsung Food برنامه‌ای است که دستور پخت غذا را ارائه می‌دهد، در حالی که Samsung e-Food Hall مکانی اختصاصی در وب‌سایت کره‌ای سامسونگ است که در آن می‌توانید مواد غذایی را خریداری کنید.

طبق گزارشات، این شرکت در حال برنامه ریزی برای ایجاد سیستمی است که موارد زیر را انجام می دهد:

  • Galaxy Ring جنبه‌های خاصی از سلامت کاربر را اندازه‌گیری می‌کند تا کالری دریافتی را محاسبه کند و آن اطلاعات را به Samsung Food ارسال کند.
  • یخچال های هوشمند سامسونگ مواد غذایی داخل آن را بررسی می کنند و به Samsung Food اطلاع می دهند که کدام اقلام موجود است.
  • سپس Samsung Food بر اساس ارقام کالری دریافتی و مواد غذایی موجود در یخچال سری Family Hub، یک برنامه غذایی سفارشی برای کاربر ایجاد خواهد کرد.
  • هنگامی که از مواد موجود در یخچال برای تهیه ظرف توصیه شده توسط سامسونگ فود استفاده می کنید، سیستم گزینه پخت مورد نیاز را در اجاق های مایکروویو هوشمند سامسونگ تنظیم می کند تا مجبور نباشید آن را به صورت دستی انجام دهید.
  • اگر موجودی هر ماده غذایی کم باشد یا در یخچال تمام شده باشد، سیستم می تواند به طور خودکار آن را از تالار e-food سامسونگ سفارش دهد.

کل فرآیند بسیار آینده نگر به نظر می رسد و بسیاری از مردم به آن علاقه مند خواهند شد. با این حال، برای به دست آوردن تجربه، تمام محصولات درگیر در این فرآیند باید از سامسونگ باشد. به نوعی، این شرکت قصد دارد سرویسی را توسعه دهد که مانند اپل، مردم را در اکوسیستم خود قفل کند. امیدواریم با نزدیک شدن به عرضه Galaxy Ring، بیشتر در مورد آن بدانیم. سامسونگ می گوید که این حلقه هوشمند را تا پایان سال جاری عرضه خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.