سامسونگ وجود گلکسی F55 را تایید کرد

اوایل سال جاری متوجه شدیم که سامسونگ در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید از سری F به نام گلکسی F55 است که می تواند نسخه تغییر نام تجاری گلکسی A55 باشد، گوشی ای که این شرکت هفته گذشته عرضه کرد. چند روز بعد، این گوشی در پلتفرم Wi-Fi Alliance مشاهده شد. اکنون، صفحه پشتیبانی گلکسی F55 در وب‌سایت رسمی سامسونگ برای بنگلادش و هند فعال شده است.

صفحه پشتیبانی مربوط به نوع بین المللی Galaxy F55 است که دارای شماره مدل SM-E556B است. وجود دستگاه را تایید می کند. متأسفانه چیزی در مورد دستگاه فاش نمی کند. خوشبختانه، ما ایده ای در مورد آنچه می تواند ارائه دهد داریم که در یک دقیقه در مورد آن بحث خواهیم کرد. اکنون که صفحه پشتیبانی دستگاه فعال شده است، سامسونگ می تواند به زودی این گوشی هوشمند را راه اندازی کند.

تاییدیه گلکسی F55 در پلتفرم Wi-Fi Alliance نشان داد که این تلفن دارای اتصال Wi-Fi 6 است. انتظار می رود گلکسی F55 دارای مشخصاتی مشابه گلکسی A55 باشد زیرا دستگاه سری F آینده یک نوع تغییر نام تجاری از دستگاه های سری A خواهد بود. این بدان معناست که می تواند صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز، Exynos 1480 SoC، دوربین ماکرو 50 مگاپیکسلی عریض + 12 مگاپیکسلی فوق عریض + 5 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

سامسونگ همچنین در حال توسعه گلکسی M55 است که یکی دیگر از انواع تغییر نام تجاری گلکسی A55 خواهد بود. صفحه پشتیبانی دستگاه آینده سری M نیز فعال شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.