گلکسی F55 در دست ساخت است، آیا دارای تراشه Exynos 1480 با پردازنده AMD است؟

در چند سال اخیر، سامسونگ گوشی‌های برتر سری گلکسی A خود را تغییر نام داده و آنها را با قیمت ارزان‌تری به عنوان بخشی از سری گوشی‌های گلکسی M و گلکسی اف می‌فروشد.

تا چند ماه دیگر، سامسونگ گلکسی A55 را عرضه خواهد کرد، یک گوشی میان رده پریمیوم که از اولین تراشه میان رده اگزینوس این شرکت با پردازنده گرافیکی مبتنی بر معماری گرافیکی AMD بهره می برد. مدتی است که وجود یک اسپین آف گلکسی M به نام گلکسی M55 شناخته شده است و اکنون متوجه شده ایم که گلکسی F55 نیز در دست ساخت است.

ما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد گلکسی F55 نداریم، اما می توان انتظار داشت که بسیاری از مشخصات خود را با گلکسی A55 به اشتراک بگذارد. آیا این شامل تراشه Exynos 1480 می شود؟ در حال حاضر نمی توانیم بگوییم. بنچمارک اولیه گلکسی M55 در بنچمارک Geekbench این گوشی را با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 فهرست کرده است و همین تراشه ممکن است به F55 راه پیدا کند.

با این حال، آن بنچمارک خاص گلکسی M55 مربوط به نسخه قدیمی Geekbench بود، بنابراین تا آنجا که مشخصاتی مانند چیپست را تایید می‌کند قابل اعتماد نیست و باید منتظر شواهد ملموس‌تر برای کنار هم قرار دادن قطعات پازل باشیم.

همچنین باید دید که Exynos 1480 چقدر خوب خواهد بود. Exynos 1380 که گلکسی A54، F54 و M54 را تامین می کند دارای مشخصات عالی است، اما از نظر عملکرد واقعی کمی ضعیف بود، و هیچ تضمینی وجود ندارد که Exynos 1480 فقط به دلیل داشتن یک پردازنده گرافیکی با گرافیک AMD به همان سرنوشت دچار نشود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.