گلکسی A55 در چند بخش بهتر از S23 FE است

Galaxy S23 FE شما گوشی بهتری از Galaxy A55 است. هیچ شکی در آن وجود ندارد، حتی اگر گلکسی S23 FE شش ماه قدیمی تر باشد. با این وجود، جالب است که چگونه A55 جدید سامسونگ در چند بخش از گوشی Fan Edition بهترین عملکرد را دارد و فوراً توسط S23 FE در سراسر صفحه خرد نمی شود.

این چند ویژگی برتر ممکن است برای اینکه بخواهید Galaxy S23 FE خود را با گوشی ارزان‌تر سری A جایگزین کنید کافی نباشد، اما ارزش دانستن آنها را دارد. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا روش های شگفت انگیزی وجود دارد که در آنها گلکسی A55 S23 FE شما را شکست می دهد.

(تقریبا) ساخت عالی

هر دو گلکسی S23 FE و A55 دارای فریم آلومینیومی و طراحی ساندویچ شیشه ای هستند. در حال حاضر، Galaxy S23 FE به دلیل این واقعیت ساده که دارای رتبه IP68 بهبود یافته در مقایسه با IP67 A55 است، گوشی بهتری نسبت به A55 است.

با این حال، در حالی که Galaxy S23 FE از راه حل قدیمی تر Gorilla Glass 5 استفاده می کند، Galaxy A55 از Gorilla Glass Victus+ استفاده می کند که از نظر فنی یک ماده برتر است. Glass 5 در سال 2016 عرضه شد و تقریباً 10 سال از عمر آن می گذرد و Victus+ چند سال پیش معرفی شد. Victus+ اولین بار توسط Galaxy S22 استفاده شد.

حافظه قابل ارتقا و رم بیشتر

اگر به فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا اهمیت می‌دهید، حتی اگر امروزه استفاده از آن محدود است، گلکسی A55 آن را دارد. در حالی که گوشی Fan Edition فاقد اسلات کارت microSD است، گوشی سری A این ویژگی را حفظ کرده است، البته از یک اسلات سیم کارت مشترک استفاده می کند.

مهمتر از همه، گلکسی اس 23 FE و گلکسی A55 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم ارائه می‌کنند، اما گلکسی A55 در کمال تعجب از گزینه رم 12 گیگابایتی بهره می‌برد. این می تواند به آن کمک کند تا برنامه های اخیر را بهتر از S23 FE در پس زمینه اجرا کند.

گلکسی A55 باتری بزرگتری دارد

در نهایت، واقعاً جای تعجب نیست، اما در حالی که Galaxy S23 FE شما دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است، گلکسی A55 از یک واحد بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. ممکن است لزوماً عمر باتری بهتری ارائه نکند، زیرا بسیاری از عوامل دیگر بر خودمختاری تأثیر می‌گذارند، و زمانی که زمان بیشتری را برای بررسی آتی خود با Galaxy A55 سپری کنیم، چیزهای بیشتری خواهیم دانست.

باتری قوی‌تر گلکسی A55 فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم است، اما می‌تواند از طریق USB-C با همان نرخ ۲۵ واتی مانند Galaxy S23 FE شارژ شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.