استفاده از Google Docs، Slides، Sheets در تبلت‌های سامسونگ بهتر می‌شود

گوگل اعلام کرده است که برنامه‌های Google Docs، Google Slides و Google Sheets برای اندروید اکنون یک نوار کناری حاوی گزینه‌های قالب‌بندی در دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ مانند تبلت‌ها ارائه می‌کنند که دسترسی به گزینه‌های قالب‌بندی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

برنامه‌های Docs، Slides و Sheets برای Android گزینه‌های قالب‌بندی را در نوار افقی در بالای صفحه ارائه می‌دهند. از آنجایی که نوار کوچک است و باید گزینه‌های قالب‌بندی زیادی را نشان دهد، گزینه‌های فرعی یک گزینه اصلی را نشان نمی‌دهد، به این معنی که برای دسترسی به یک گزینه فرعی باید چندین بار روی صفحه ضربه بزنید، که بسیار دست و پا گیر است.

Google Docs، Google Slides، Google Sheets قالب‌بندی نوار کناری - چیکاو

با به روز رسانی، نوار بالای صفحه گزینه ای به نام Format را به شما نشان می دهد که تمام گزینه های قالب بندی را به کارتی در سمت راست نمایشگر می آورد. از آنجایی که کارت در قسمتی بسیار بزرگتر از نوار پخش شده است، گزینه های قالب بندی واضح تر و آموزنده تر به نظر می رسند. به علاوه، این کارت همیشه گزینه‌های گرانول را نشان می‌دهد که به گفته گوگل، «تعداد ضربه‌های مورد نیاز برای پیمایش به گزینه‌های قالب‌بندی را کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد متن، جداول، تصاویر و موارد دیگر را راحت‌تر مرتب کنید».

با نوار کناری قالب‌بندی، تجربه استفاده از Docs، Slides و Sheets در تبلت‌های Android شبیه به استفاده از آن پلتفرم‌ها در دسکتاپ است. گوگل با به روز رسانی این سه اپلیکیشن، عرضه این ویژگی جدید را آغاز کرده است. بنابراین، آنها را از فروشگاه Play به روز کنید تا آن را در Galaxy Tab خود دریافت کنید. به گفته گوگل، آخرین ویژگی برای «همه مشتریان Google Workspace، مشترکین Google Workspace Individual، و کاربرانی که حساب‌های شخصی Google دارند» در دسترس است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.