گوگل ویژگی جدید مرتبط با اشتراک‌گذاری را به Docs، Sheets و Slides اضافه می‌کند

گوگل چهار به روز رسانی جدید را برای برخی از برنامه های خود اعلام کرد که ویژگی های جدیدی را اضافه کرده یا بر روی موارد موجود گسترش می دهد. به عنوان مثال، گوگل عملکرد جدیدی را به دکمه اشتراک گذاری درایو اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد پیوندی را به یک زمان خاص در یک ویدیو به اشتراک بگذارند.

علاوه بر عملکرد جدید در Google Drive، غول جستجو گزینه‌های کشویی جدیدی را روی دکمه اشتراک‌گذاری در Google Docs، Sheets، Slides و Drawings معرفی کرد.

هدف از این ویژگی جدید به اشتراک گذاری اسناد و رسانه در سراسر Workspace برای کاربران است. در آخرین نسخه‌های Docs، Sheets، Slides و Drawings، یک منوی کشویی جدید از دکمه اشتراک‌گذاری قابل دسترسی خواهد بود.

دکمه کشویی جدید برای ارائه چندین اقدام سریع، مانند درخواست‌های دسترسی معلق و «کپی پیوند» گسترش می‌یابد. این قابلیت اکنون در دامنه‌های انتشار سریع و انتشار برنامه‌ریزی شده در حال اجراست.

به گفته گوگل، دکمه کشویی برای همه مشتریان Google Workspace و کاربران دارای حساب های شخصی گوگل در دسترس خواهد بود. به خاطر داشته باشید که یک یا چند هفته طول می کشد تا برای همه منتشر شود، بنابراین اگر هنوز منوی کشویی را نمی بینید صبور باشید.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.