آیا باید به بریدگی Infinity-O گلکسی A35 اهمیت دهید؟

گلکسی A35 جدید سامسونگ اولین گوشی از سری A3x است که از نمایشگر Infinity-O استفاده می کند. این یک تغییر قابل استقبال است، اما حتی با این وجود، Galaxy A35 ممکن است کمی دیر به مهمانی ملحق شده باشد و برخی از ترفندهای مهمانی جالب را از دست داده باشد.

بیایید به سرعت ارزیابی کنیم که بریدگی صفحه نمایش Infinity-O امروز چیست. مسلماً، از نظر زیبایی شناختی دلپذیرترین راه حل Infinity است – دو راه حل دیگر Infinity-U (استفاده شده توسط A33 و A34) و Infinity-V هستند. با این حال، هیچ یک از این طرح ها هیچ کاربرد عملی ندارند. دیگر نه.

چند سال پیش، بریدگی Infinity-O دارای یک جزء نرم افزاری بود. به طور خاص، کاربران می توانند جلوه های اعلان Edge Lighting را در اطراف بریدگی دایره ای دوربین سلفی فعال کنند.

دیگر اینطور نیست. گزینه های پیش فرض Edge Lighting که در One UI تعبیه شده است، دیگر گزینه های حلقه دوربین را ارائه نمی دهند. در واقع، سری گلکسی A حتی جلوه‌های Edge Lighting مناسبی ندارد – فقط جلوه‌های ذرات. و ماژول Edge Lighting + Good Lock هیچ یک از این موارد را برطرف نمی کند.

Infinity-O چقدر اهمیت دارد؟

بنابراین، بریدگی Infinity-O گلکسی A35 هیچ مزیت عملی نسبت به بریدگی Infinity-U که توسط دستگاه هایی مانند Galaxy A33 و Galaxy A34 استفاده می شود، ارائه نمی دهد. و هر گونه افکت اعلان که A35 می توانست چند سال پیش استفاده کند، دیگر در دسترس نیست، نه از طریق تجربه پیش فرض One UI و نه از طریق Good Lock.

امروزه، Infinity-O چیزی نیست جز طرحی که اکثر مردم نسبت به بریدگی‌های Infinity-U و Infinity-V ترجیح می‌دهند. و به حق. به علاوه، کمی نماد وضعیت است. طراحی Infinity-O گران‌ترین طراحی برای ساخت است و تاکنون برای سری Galaxy A5x و بالاتر در نظر گرفته شده است.

با این وجود، به نظر می رسد که این نوار همچنان پایین می آید. اکنون، آنقدر کم است که گلکسی A35 بتواند آن را برش دهد. من حدس می‌زنم هر گوشی سامسونگ در نهایت Infinity-O را داشته باشد، بنابراین حتی اگر می‌توان گفت این عنصر طراحی در حال حاضر یک نماد وضعیت است، ممکن است برای همیشه چنین نباشد.

در مجموع، گلکسی A35 به لطف طراحی Infinity-O مسلماً زیباتر از دستگاه هایی مانند Galaxy A33 و A34 است. اما اگر قصد دارید یکی از این مدل‌های قدیمی‌تر را ارتقا دهید، انتظار استفاده عملی از بریدگی دوربین جدید را نداشته باشید.

می‌توانید بگویید که برش‌های Infinity-O ممکن است کمتر حواس‌پرت‌کننده‌تر و در نتیجه کاربردی‌تر باشند، اما این ممکن است کمی دسترسی داشته باشد. در نهایت زیباتر و مدرن تر به نظر می رسد. این باید برای چیزی حساب شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.