بالاخره Infinity-O با گلکسی A35 به سری A3x می آید

سری گلکسی A3x بالاخره به لطف یک ارتقاء طراحی که سامسونگ امروز معرفی کرد، ظاهراً شبیه یک گوشی مدرن شده است. این شرکت به تازگی از گلکسی A35 رونمایی کرده است و یکی از پیشرفت‌هایی که در طراحی ظاهر می‌شود در چشم هر کسی که تاریخ اخیر سری A3x را می‌داند، واقعاً برجسته است، صفحه نمایش Infinity-O است.

گلکسی A35 جدید سامسونگ اولین گوشی در خط تولید خود است که از بریدگی دایره ای برای دوربین سلفی یا همان چیزی که سامسونگ آن را طراحی Infinity-O می نامد استفاده می کند.

قدم گذاشتن به عصر طراحی مدرن

سری گلکسی A5x از زمان گلکسی A51 دارای صفحه نمایش Infinity-O بوده است، اما سری گلکسی A3x باید چند سال دیگر با بریدگی Infinity-U کار می کرد. دیگر نه!

سری‌های میان‌رده پایین‌تر بالاخره از بریدگی سلفی استفاده کردند و این عنصر طراحی احتمالاً برای نسل‌های بعدی گلکسی A3x باقی خواهد ماند. مطمئناً یکی از عناصر طراحی قابل توجهی است که گلکسی A35 جدید را از نسل های قبلی خود جدا می کند.

برعکس، این یکی از ویژگی‌هایی است که گلکسی A35 را در گلکسی گوشی‌های رده بالاتری مشابه گلکسی A55، S23 FE و حتی Galaxy S24 ترکیب می‌کند.

امتیاز IP67 سامسونگ گلکسی A35

یکی از عناصر طراحی که گلکسی A35 را از سایر گوشی‌های گران‌تر سامسونگ جدا می‌کند، جزیره کلیدی است که دکمه‌های کناری را از قاب تخت بلند می‌کند. اما قاب مناسب سامسونگ را روی گلکسی A35 قرار دهید و در یک نگاه، اکثر مردم احتمالا آن را با یک مدل رده بالا اشتباه می گیرند.

همانطور که در مورد دیگر عناصر طراحی، گلکسی A35 هنوز یک قاب پلاستیکی دارد، اما به یک ساختار ساندویچی تمام شیشه ای با نوع نامشخصی از محافظ شیشه ای در پشت و +Gorilla Glass Victus در جلو ارتقا یافته است. اما چه کسی می داند؟! نسل بعدی مدل‌های A3x ممکن است به خوبی از قاب فلزی استفاده کنند، دقیقاً مانند گلکسی A55 در سال جاری.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.