گلکسی واچ 7 می‌تواند در سه نسخه عرضه شود که 50 درصد تراشه کم مصرف‌تری دارد

چند روز پیش، ما به طور انحصاری فاش کردیم که سامسونگ به طور جدی در حال بررسی عرضه یک ساعت هوشمند جدید با صفحه نمایش مربع تر است. اکنون، شایعات جدید اطلاعات بیشتری را در مورد سری گلکسی واچ 7 فاش می‌کنند و اگر اطلاعات به درستی به پایان برسد، شگفت‌انگیز است. ممکن است یک نوع جدید و یک پردازنده کاملاً جدید دریافت کند.

گلکسی واچ 7 دارای سه نسخه و تراشه اگزینوس W940 با 50 درصد بازده انرژی بهتر است

به گفته یک منبع آگاه، گلکسی واچ 7 در سه نسخه کلاسیک، پرو و ​​یک نسخه دیگر عرضه خواهد شد. نوع جدید ساعت هوشمند می تواند طراحی صفحه نمایش مربعی تری داشته باشد که در مورد آن گزارش دادیم. اگر این اطلاعات درست باشد، این اولین باری است که سامسونگ سه نسخه از گلکسی واچ را عرضه می کند.

یکی دیگر از شایعات منتشر شده توسط @TheGalox_ ادعا می کند که تراشه اگزینوس W940 که انتظار می رود در سری گلکسی واچ 7 استفاده شود، 50 درصد کمتر از Exynos W930 استفاده شده در گلکسی واچ 6 خواهد بود.

علاوه بر این، تراشه اگزینوس آینده برای پوشیدنی ها 30 درصد سریعتر از مدل قبلی خواهد بود. این امر به گلکسی واچ 7 برای رقابت با گوشی هایی مانند وان پلاس واچ 2، پیکسل واچ 2 و شیائومی واچ 2 که از تراشه اسنپدراگون Wear 4 نانومتری کوالکام استفاده می کنند، تقویت می کند.

قبلاً گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه Exynos W940 اولین تراشه سامسونگ است که از فرآیند 3 نانومتری Samsung Foundry استفاده می‌کند. اگر واقعاً درست باشد، پس ادعای 50 درصد مصرف انرژی بیشتر و 30 درصد سریع‌تر واقعاً ممکن است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.