اطلاعاتی درباره تراشه اگزینوس آتی گلکسی واچ 7 فاش شد

سری Galaxy Watch 6 از پردازنده جدید Exynos W930 استفاده می کند که دارای سرعت ساعت بالاتر و فرآیند ساخت بهبود یافته در مقایسه با چیپست Exynos W920 است که با Galaxy Watch 4 معرفی شد. در حالی که شرکت از همان تراشه برای Galaxy Watch 4 و Galaxy استفاده کرد. Watch 6، به نظر می رسد که این کار را با Exynos W930 انجام نخواهد داد.

سامسونگ در حال کار بر روی تراشه Exynos W940 برای Galaxy Watch 7 است

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی تراشه جدیدی است که به سری گلکسی واچ 7 قدرت می‌دهد. این تراشه ممکن است اواخر امسال عرضه شود و اولین اطلاعات در مورد آن فاش شده است. به گفته رولند کوانت، مشاور گلکسی واچ 7 از پردازنده اگزینوس مبتنی بر Exynos 5535 (که شماره مدل داخلی آن است و نه شماره مدل بازاریابی) استفاده خواهد کرد. این امکان وجود دارد که این چیپست Exynos W940 نامیده شود.

به نظر می رسد این شرکت کره جنوبی نیز در حال کار بر روی تراشه ای با شماره مدل داخلی Exynos 5400 است. همچنین انتظار می رود این چیپ ست پوشیدنی یا موبایل باشد. به نظر می رسد سامسونگ نیز روی پردازنده Exynos 6375 کار می کند. هیچ اطلاعاتی در مورد این تراشه فاش نشده است، بنابراین نمی دانیم که آیا این تراشه برای پوشیدنی ها، تلفن های هوشمند یا تبلت ها طراحی شده است.

انتظار می رود سامسونگ از پردازنده های Exynos 1430 و Exynos 1480 برای گوشی های هوشمند میان رده خود که در چند سال آینده عرضه می شوند، رونمایی کند. طراحی گلکسی A55 با پردازنده Exynos 1480 چند هفته پیش فاش شد. این طرح از همان طراحی Key Island پیروی می کند که در گوشی های هوشمند مقرون به صرفه اخیراً منتشر شده، Galaxy A14 5G و Galaxy A25 دیده می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.