یوتیوب برنامه تلویزیونی خود را به روز می کند تا تعامل بیشتری داشته باشد

گوگل اعلام کرده است که برنامه یوتیوب را برای پلتفرم های تلویزیون با طرحی بازطراحی شده برای دسترسی به محتوای تعاملی و اطلاعات مربوط به یک ویدیو برای ارائه تجربه کاربری بهتر به روز می کند.

در حال حاضر، وقتی روی عنوان یک ویدیو کلیک می‌کنید، YouTube کارتی را نشان می‌دهد که تعداد لایک‌ها و بازدیدها، تاریخ آپلود، اطلاعات کانال، توضیحات و بخش نظرات را نشان می‌دهد. برنامه کارت را روی ویدیو قرار می دهد، که مانع از تجربه تماشا می شود. این یکی از دلایلی است که افراد مکرراً به کارت دسترسی ندارند یا با ویدیوها تعامل ندارند. خوب، گوگل می خواهد با آخرین به روز رسانی آن را تغییر دهد.

مقایسه بین طرح‌بندی‌های قدیمی و جدید برنامه YouTube برای تلویزیون‌ها - چیکاو

با به‌روزرسانی جدید، وقتی روی عنوان ویدیو کلیک می‌کنید، یوتیوب ویدیو را کوچک می‌کند و کارت کنار آن را نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد بدون هیچ مانعی ویدیو را تماشا کنید. به گفته گوگل، این تغییر را با بازخورد کاربرانی که می‌گویند می‌خواهند هنگام تماشای محتوا با دسترسی به کارت (و تعامل با ویدیوها) در حین تماشای ویدیو بدون هیچ مانعی، چند کار را انجام دهند، ایجاد کرده است.

گوگل فاش نکرده است که آیا این شرکت آخرین تغییر را با به روز رسانی برنامه یا با تغییر سمت سرور ارائه می دهد. ما در حال حاضر شاهد این تغییر در تلویزیون Toshiba M550LP خود با سیستم عامل Google TV هستیم. همچنین باید در تلویزیون های دیگر، از جمله تلویزیون های سامسونگ با سیستم عامل تایزن و تلویزیون های ال جی با سیستم عامل WebOS، پخش شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.