گلکسی A55 اولین گوشی A5x در چند سال اخیر با عملکرد خوب در روز اول است

اینجا در SamMobile، ما هرگز در مورد عدم هماهنگی عملکرد گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ با زمان‌ها حرف‌هایمان را زیر پا نمی‌گذاریم. عملکرد خارج از جعبه تلفن های هوشمند میان رده گلکسی علیرغم پیشرفت هایی که در سال های اخیر در تراشه های اسنپدراگون و اگزینوس داشته اند، به خصوص مشکل ساز بوده است.

شاید بدترین قسمت این باشد که گوشی هایی که در ۲ تا ۳ سال گذشته بیشترین آسیب را از بهینه سازی ضعیف خارج از جعبه دیده اند، گوشی هایی هستند که در سری Galaxy A5x قرار دارند، که در حال حاضر پریمیوم ترین میان رده سامسونگ است. گلکسی A52، A52 5G و A52s آخرین گوشی‌هایی بودند که از همان لحظه اول استفاده از آن‌ها، ما را با عملکرد فوق‌العاده ناامید نکردند.

عملکرد خارج از جعبه گلکسی A55 ناامید کننده نیست

با این حال، امسال خوشحالیم که بگوییم سامسونگ خط تولید گوشی های گلکسی A5x را در وضعیت بهینه سازی ضعیفی شکسته است. به نظر می رسد هیچ مشکل آشکاری در گلکسی A55 وجود ندارد. از نظر سرعت و روان بودن گلکسی S24 نیست، اما در مقایسه با نسل های قبلی خود بسیار نرم و روان است.

نمی‌توانیم بگوییم که آیا دلیل آن این است که سامسونگ روی بهینه‌سازی نرم‌افزار کار کرده است یا اینکه تراشه Exynos 1480 با پردازنده‌های گرافیکی مجهز به AMD و 12 گیگابایت رم به اجرای روان کمک می‌کند. این می تواند کمی از هر دو باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.