به زودی می توانید چت های بیشتری را در واتساپ پین کنید

واتساپ به شما امکان می‌دهد یک چت را پین کنید، که مکالمه را در بالای لیست ثابت می‌کند، حتی اگر پیام جدیدی در آن وجود نداشته باشد و حتی اگر پیام‌های جدیدی در سایر چت‌های بدون پین وجود داشته باشد.

در حال حاضر، این پلتفرم به شما امکان می دهد تا حداکثر سه چت را پین کنید. در حالی که این تعداد باید برای اکثر افراد کافی باشد، ممکن است برای بقیه کافی نباشد. برای رفع این مشکل، واتساپ اکنون تعداد چت‌هایی را که می‌توانید پین کنید، افزایش می‌دهد.

بر اساس گزارش جدید WABetaInfo، آخرین نسخه بتا واتساپ برای اندروید (نسخه 2.24.6.13) به شما امکان می دهد تا حداکثر پنج چت را پین کنید. به گفته این نشریه، محدودیت اضافی به طور پیش فرض در دسترس نیست و باید به صورت دستی فعال می شد. با این حال، این تنها به این دلیل است که محدودیت جدید در مرحله بتا است. وقتی WhatsApp محدودیت جدید را در نسخه پایدار برنامه در دسترس قرار می دهد، باید به طور پیش فرض فعال باشد.

امکان پین کردن حداکثر پنج چت می تواند برای افرادی که به شدت از واتساپ استفاده می کنند، با افراد زیادی صحبت می کنند و می خواهند چت های بیشتری را پین کنند بسیار مفید باشد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه واتساپ چه زمانی محدودیت جدید را به نسخه پایدار این برنامه خواهد آورد، وجود ندارد. با این حال، با توجه به تاریخچه عرضه ویژگی های واتساپ، این شرکت باید توانایی پین کردن حداکثر پنج چت را در چند ماه آینده به طور گسترده در دسترس قرار دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.