گلکسی A52s افسانه‌ای ممکن است بالاخره از بین رفته باشد

امروزه بسیاری از مردم همچنان از گلکسی A52 استفاده می کنند و این تصادفی نیست.  A52s ممکن است طراحی خود را با A52 5G معمولی به اشتراک بگذارد، اما به لطف تراشه و اتصال ارتقا یافته، یک گوشی برتر است. با این حال، سؤال این است که آیا تمام مزایای آن هنوز هم می تواند امروز پابرجا باشد؟

در اینجا یک واقعیت کوچک جالب وجود دارد که فقط کاربران گلکسی A52s ممکن است بدانند: این تلفن دارای وای فای 6 بود در حالی که حتی گلکسی A53 هم نداشت. سری گلکسی A5x باید تا سال 2023 صبر می کرد تا وای فای 6 را دوباره به دست آورد، اما A52s آن را تا سال 2021 داشت.

و یک مورد دیگر: گلکسی A52s به لطف تراشه Snapdragon 778G 5G از مدل بعدی گلکسی A53 بهتر عمل کرد. و این احتمال وجود دارد که بسیاری از کاربران A52s ترجیح داده‌اند که با Galaxy A54 مجهز به Exynos 1380 از شانس خود استفاده نکنند.

با این وجود، همانطور که گلکسی A52s ممکن است افسانه ای باشد، زمان تغییر می کند و سامسونگ به تازگی گلکسی A55 جدید را معرفی کرده است. و برای یک بار هم که شده، این مدل جدید ممکن است دنباله‌ای باشد که کاربران گلکسی A52s منتظر آن بوده‌اند.

کاربران گلکسی A52s، ممکن است زمان ارتقا رسیده باشد

احتمالاً با گفتن این جمله کاربران گلکسی A52s را شگفت زده نخواهم کرد، اما گوشی شما دیگر ارتقاءهای عمده سیستم عامل اندروید را دریافت نخواهد کرد. اگرچه سامسونگ با سرعت ثابتی از گوشی پشتیبانی می‌کند، گلکسی A52s از اندروید 14 و One UI 6.1 عبور نخواهد کرد.

هیچ به‌روزرسانی بزرگ دیگری ممکن است دلیل کافی برای رفتن به یک دستگاه جدیدتر نباشد و خوشبختانه گلکسی A55 ممکن است درست در زمان مناسب وارد شده باشد.

یکی از دلایلی که باید A55 را در نظر بگیرید کیفیت ساخت آن است. گلکسی A55 واقعاً مرز بین گوشی‌های میان‌رده و رده بالا را محو می‌کند، زیرا دارای پنل‌های جلویی و پشتی Gorilla Glass Victus+ و قاب آلومینیومی است – اولین مورد برای این سری.

دیگری عملکرد است. در واقع، به نظر می رسد که گلکسی A55 به لطف تراشه جدید Exynos 1480 از گلکسی A52s قدرتمندتر است. حتی اگر از Exynos بیزارید، باید به خاطر داشته باشید که 1480 SoC بر اساس یک فرآیند 4 نانومتری ساخته شده و دارای یک پردازنده گرافیکی مبتنی بر AMD RDNA است.

علاوه بر این، گلکسی A55 از 8 گیگابایت رم شروع می شود و یک گزینه 12 گیگابایتی را ارائه می دهد که وقتی به آن فکر می کنید شگفت انگیز است. حتی مدل پایه پرچمدار گلکسی اس 24 نیز از چنین رفتاری بهره مند نیست.

در نهایت، همه چیزهای باقی مانده و کوچک وجود دارد که جمع می شوند. گلکسی A55 مطمئناً در هر شرایط نوری عکس‌ها و ویدیوهای بهتری را برای شما ثبت می‌کند و احتمالاً از نظر عمر باتری بهتر از A52s است، به خصوص بعد از این همه سال. همچنین دارای یک واحد بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی است.

به علاوه، اتصال بلوتوث 5.3 جدیدتری دریافت می‌کنید و Wi-Fi 6 را از دست نمی‌دهید. علاوه بر این، صفحه نمایش گلکسی A55 با 1000 نیت روشن‌تر است و به لطف فناوری Vision Booster به‌طور قابل توجهی بهتر به نظر می‌رسد. حتی زمانی که گلکسی A52s عرضه شد وجود داشت.

این افسانه به یادگار خواهد ماند

تنها چیزی که اگر به سراغ Galaxy A55 بروید، باید از آن چشم پوشی کنید، پورت صوتی 3.5 میلی متری است. اما شما بلندگوهای استریو بهتری خواهید داشت و همانطور که در بالا ذکر شد، اتصال بلوتوث 5.3 بهتر با قابلیت های صوتی برتر خواهید داشت.

اگر پورت 3.5 میلی‌متری از دست رفته شما را نگران می‌کند، می‌ترسم باید بپذیرید که آینده بی‌سیم است و اگر قصد ارتقای گوشی خود را دارید، در نهایت باید این استاندارد را کنار بگذارید. می‌توانید این کار را هم‌اکنون انجام دهید، وقتی هدفون‌های بی‌سیم Galaxy Buds FE هنوز تازه و به اندازه‌ای ارزان هستند که به ضرر شما نباشد.

در مجموع، گلکسی A52s به تنهایی یک گوشی افسانه‌ای است و احتمالاً دلایل خوبی برای استفاده از آن در تمام این سال‌ها داشته‌اید. اما اگر منتظر یک ارتقای ارزشمند بوده اید، گلکسی A55 واقعاً به نظر می رسد که ممکن است همین باشد. منتظر بررسی آینده ما باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.