گلکسی A52s 5G سامسونگ موفق شد تا تأییدیه‌ی بلوتوث  SIG را دریافت کند

تا شروع رویداد بزرگ انپکد گلکسی سامسونگ چند گام بیشتر فاصله نداریم که گوشی هوشمند گلکسی A52s 5G سامسونگ موفق شد تا تأییدیه‌ی بلوتوث  SIG را دریافت کند. این تأییدیه در وب سایت مرجع صدور گواهینامه با سه شماره مدل « SM-A528B»، « SM-A528B_DS» و «SM-A528N» فهرست شده است. همراه چیکاو باشید.

در این فهرست و کدهای مربوطه هیچ گونه مشخصاتی در مورد گلکسی A52s 5G وجود ندارند، اما به لطف اطلاعات گیک بنچ (Geekbench)، می‌دانیم که A52s 5G با کد مدل SM-A528B از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸جی پلتفرم موبایل کوالکام پشتیبانی می‌کند، به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ به فروش می‌رسد و با 8 گیگابایت رم همراه می‌شود. همین مدل توسط FCC نیز تأیید شده که اتصال Wi-Fi 6 و وجود تراشه NFC را نشان می‌دهد.

گلکسی A52s 5G - چیکاو

هنوز سامسونگ درباره‌ی گلکسی A52s 5G هیچ‌گونه اطلاعات یا مشخصاتی را منتشر نکرده است، اما اطلاعاتی که قبلا افشا شده‌اند نشان می‌دهند که گوشی گلکسی A52s 5G که با پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطات 5G معرفی خواهد شد همان گلکسی A52s 5G خواهد بود که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸جی  کوالکام استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی در اروپا با قیمت ۴۵۰ یورو در قفسه‌های فروشگاه‌ها جای خواهد گرفت.

به هر حال تا شروع رویداد آنپکد گلکسی سامسونگ چیزی باقی نمانده و منتظر می‌مانیم تا مشخصات کامل و دقیق آن را سامسونگ ارائه دهد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.