سامسونگ گلکسی A52s ممکن است دوربین تله فوتو دریافت نکند

گوشی گلکسی ای ۵۲ اس (Galaxy A52s 5G) سامسونگ احتمال دارد با یک پردازنده‌ی بسیار قوی‌تر معرفی شود. با توجه به نتایجی که از گیک بنچ به دست آمده، مشخص می‌شود که گلکسی ای ۵۲ اس با تراشه‌ی بسیار قدرتمندتر اسنپدراگون 778G کوالکام معرفی خواهد شد که این پردازنده نسبت به تراشه‌های اسنپدراگون 750G که در  A52 5G به کار گرفته شده و همچنین پردازنده‌ی اسنپدراگون 720G که در بدنه‌ی نسخه‌ی معمولی جای گرفته، قدرت بسیار بیشتری را برای این گوشی هوشمند به ارمغان می‌آورد. با این که باز هم امیدوار هستیم شاهد تغییرات زیادتری در این تلفن هوشمند باشیم اما گمان می‌رود که این تغییر پردازنده تنها ارتقاء در گوشی گلکسی A52s 5G باشد. همراه چیکاو باشید.

منابع مذاکره کننده با GalaxyClub می‌گویند ماژول دوربین پنل پشت گلکسی A52s 5G همچون دو خواهر و برادر دیگرش، از مجموعه‌ی چهارگانه‌ی لنز ۶۴ مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی، حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر بهره خواهد برد. پیش از این، صحبت از این بود که مدل «s»  گوشی گلکسی ای ۵۲، ماژول دوربینی مشابه گلکسی  A72 استفاده می‌کند که دارای یک لنز تله فوتو  3X است.

گوشی گلکسی ای ۵۲ اس - چیکاو

اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق نخواهد افتاد. علاوه بر این، هیچ ارتقاء قابل ذکر دیگری را نیز به خود نخواهد دید. گفته می‌شود برای دوربین سلفی نیز از همان سنسور 32 مگاپیکسل نسل پیشین استفاده خواهد شد. ظرفیت باتری نیز تغییر نمی‌کند و در 4500 میلی آمپر ساعت باقی می‌ماند. به طور خلاصه‌، این گوشی گلکسی A52 5G فقط تغییر پردازنده را خواهد داشت. مسلماً تعویض تراشه‌ی 6 نانومتری در عوض تراشه 8 نانومتری اتفاق بسیار خوبی است، ناگفته نماند که پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 642L که با این پردازنده همراه شده، افزایش عملکرد را وعده می‌دهد.

Galaxy A52s 5G - چیکاو

درباره‌ی قیمت این مدل جدید گلکسی A52s 5G هم شایعات می‌گویند، با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 450 یورو ( 535 دلار) خواهد بود. در حال حاضر این میزان هزینه A52 5G برای عرضه در اروپا در نظر گرفته شده است که حال یا کاهش قیمت خواهد داشت یا نهایتاً در همین قیمت تثبیت می‌شود.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.