شایعات می‌گویند که گلکسی زد فلیپ 6 صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد

چند روز پیش فاش کردیم که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را زودتر از همیشه عرضه خواهد کرد. این گوشی ها در جولای 2024 رونمایی خواهند شد و با پردازنده های سریعتر و صفحه نمایش بهبودیافته عرضه خواهند شد. یک شایعه اکنون ادعا می کند که گلکسی زد فلیپ 6 صفحه نمایش بزرگتری خواهد داشت.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 براساس شایعات

سال گذشته، سامسونگ طراحی کاملاً جدیدی را برای سری Galaxy Z Flip معرفی کرد. این گوشی از صفحه نمایش 1.9 اینچی گلکسی زد فلیپ 4 به صفحه نمایش پوششی 3.4 اینچی برای گلکسی زد فلیپ 5 جهش کرد. شایعه جدید از @TheGalox_ ادعا می کند که گلکسی زد فلیپ 6 با پوشش 3.9 اینچی حتی بزرگتر خواهد شد. صفحه نمایش باور این موضوع سخت است، زیرا رندرهای فاش شده از Galaxy Z Flip 6 صفحه نمایش 3.4 اینچی را نشان می دهد. دو تغییر طراحی در دو سال آن چیزی نیست که این روزها از سامسونگ انتظار می رود.

Samsung Galaxy Z Flip 6 Design 03 - چیکاو

شایعه جدید همچنین ادعا می‌کند که این گوشی دارای تنظیمات دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی در پشت و زره شیشه‌ای گوریلا برای صفحه نمایش است. تنظیمات دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مطابق با انتظارات است، اما دیدن زره شیشه ای گوریلا گلس در گلکسی زد فلیپ 6 کمی سخت است که باورش شود.

انتظار می رود گلکسی Z Flip 6 از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy استفاده کند. شایعات ادعا می کنند که این گوشی می تواند با 12 گیگابایت رم و سیستم خنک کننده بهتر عرضه شود. ظاهراً این گوشی دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، لولای بهبود یافته، طرح داخلی بهتر و هفت سال به روز رسانی سیستم عامل اندروید است.

یادداشت نویسنده: منبع اطلاعاتی که این ادعاها را مطرح کرد، @TheGalox_، در گذشته بارها اشتباه کرده است. در حالی که Galaxy Z Flip 6 می تواند دارای پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy، تنظیمات دوربین 50 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسل، صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی باشد، باور اینکه این گوشی تاشو می تواند صفحه نمایش پوششی 3.9 اینچی، رم 12 گیگابایتی و محافظ Gorilla Glass Armor داشته باشد برای ما سخت است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.