گلکسی A55 و A35 ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی S24 را ندارند

سامسونگ سه ماه اول سال 2024 را به قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدترین پرچمدار خود، گلکسی اس 24 سپری کرده است و طرفداران شگفت‌انگیز از خود می‌پرسند که آیا سامسونگ این قابلیت‌ها را در طول سال به دستگاه‌های دیگری ارائه خواهد کرد یا خیر.

مسلم است که هر پرچمداری که سامسونگ در آینده عرضه می کند، چیزی را که این شرکت آن را تجربه هوش مصنوعی گلکسی می نامد ارائه خواهد کرد، اما در مورد دستگاه های میان رده چطور؟ معرفی اخیر گلکسی A35 و گلکسی A55 تأیید می‌کند که سامسونگ هنوز آماده نیست قابلیت‌های هوش مصنوعی را به دستگاه‌های میان‌رده ارائه کند.

گلکسی A35 و گلکسی A55 از اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 استفاده می کنند، درست مانند سری گلکسی S24، اما هیچ یک از ویژگی های شگفت آور هوش مصنوعی که در دومی به خوبی اجرا شده است را ندارند. چه چیزی ساده‌تر مانند تصاویر پس‌زمینه تولیدی تا عملکردهای پیچیده‌تر مانند ترجمه بلادرنگ و ویرایش پیشرفته عکس باشد، هیچ کدام از آن‌ها را در Galaxy A35 یا A55 پیدا نخواهید کرد.

احتمالاً چیز خوبی هم هست. در حالی که گلکسی A35 و A55 – به طور خاص A55 – دارای چیپست های سریع تری در مقایسه با نسل های قبلی خود هستند، احتمالاً به اندازه کافی قدرتمند نیستند که تجربه خوبی برای اکثر ویژگی های Galaxy AI ارائه دهند. با این حال، ما نمی‌توانیم این احتمال را رد کنیم که سامسونگ بعداً نظر خود را تغییر دهد، حتی اگر احتمال زیادی وجود نداشته باشد که این اتفاق بیفتد.

علاوه بر هوش مصنوعی، می‌توانیم تأیید کنیم که گلکسی A35 و A55 یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بدون هوش مصنوعی One UI 6.1 را ندارند: پشتیبانی از تصویر زمینه در Always On Display. این احتمالاً به این دلیل است که A35 و A55 نمایشگرهای کارآمد سری گلکسی S24 را ندارند، و این دلیلی است که پشتیبانی از کاغذدیواری در Always On Display برای هیچ گوشی هوشمند پرچمداری که قبل از گلکسی S24 عرضه شده بود نیز ارائه نمی شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.