آیا گلکسی A35 جدید سامسونگ گلکسی A34 شما را منسوخ می کند؟

امروز سامسونگ اولین دنباله گلکسی A34 شما را معرفی کرد. به طور قابل پیش بینی، نام آن گلکسی A35 است. و شاید به همان اندازه قابل پیش بینی باشد که چند ارتقاء هم در قسمت بیرونی و هم در سخت افزار داخلی به ارمغان می آورد.

از نظر بصری، بارزترین تفاوت بین Galaxy A34 شما و Galaxy A35 جدید سامسونگ این است که مدل 2024 در نهایت از طراحی دوربین سلفی Infinity-O استفاده می کند.

بنابراین، اگر واقعاً از بریدگی Infinity-U متنفر هستید، احتمالاً دلیل خوبی برای ارتقاء به آخرین مدل است.

اما ممکن است بیشتر باشد. سامسونگ همچنین گلکسی A34 را با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس Victus+ و پنل پشتی شیشه ای (نوع شیشه ناشناخته) ارتقا داد. علاوه بر این، گوشی جدید از نظر دوربین، اتصال و عملکرد کلی گلکسی A34 شما را شکست می‌دهد. با این حال، شکاف های عملکردی ممکن است ارزش آن را داشته باشند یا نداشته باشند.

Wi-Fi 6، SoC بهتر، تجربه دوربین بهبود یافته

گلکسی A35 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و Super HDR Video است. ارتقای ویدیوی HDR رنگ های بهتر و محدوده دینامیکی را به ضبط های شما می بخشد.

سامسونگ همچنین اتصال سریعتر Wi-Fi 6 را به گلکسی A35 داده است. بنابراین اگر واقعاً به چیزی بهتر از Wi-Fi 5 نیاز دارید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که Galaxy A34 خود را پشت سر بگذارید. از طرف دیگر، دستگاه شما و گلکسی A35 از یک نسخه بلوتوث یعنی 5.3 استفاده می کنند.

اگر دوست ندارید گوشی سامسونگ مجهز به تراشه مدیاتک را تکان دهید، گلکسی A35 نیز ممکن است انتخاب خوبی باشد. مدل جدید جایگزین تراشه ۶ نانومتری MediaTek Dimensity 1080 SoC با راهکار ۵ نانومتری Exynos 1380 سامسونگ شده است.

در اصل، گلکسی A35 همان تراشه ای را دارد که گلکسی A54 در سال گذشته انجام داد، که می تواند واقعاً به نفع آن باشد، با توجه به اینکه تا به حال، سامسونگ و توسعه دهندگان زمان زیادی برای بهینه سازی تجربه Exynos 1380 داشتند. سامسونگ می گوید که باید 15% GPU و 18% CPU را نسبت به راه حل MediaTek بهبود دهد.

برای برخی از کاربران گلکسی A34، بریدگی Infinity-O ممکن است برای تضمین ارتقای A35 کافی باشد. سایر کاربران ممکن است به انگیزه بیشتری نیاز داشته باشند، زیرا ارتقاء به A35 ممکن است ارزش زحمت را نداشته باشد. و هیچ یک از طرفین اشتباه نمی کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.