Galaxy A35 با طراحی مدرن و راه‌اندازی دوربین سه‌گانه رسمی شد

سامسونگ از گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام گلکسی A35 با طراحی مدرن و بهبود دوربین رونمایی کرد. این گوشی پس از گلکسی A34، پردازنده سریع‌تر و صفحه نمایش OLED 120 هرتزی روشن‌تر را به ارمغان می‌آورد. همچنین یکی از اولین گوشی های میان رده با One UI 6.1 از پیش نصب شده است.

بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه گلکسی A35 ارائه می دهد.

گلکسی A35 دارای پردازنده سریعتر (Exynos 1380) و کیفیت دوربین بهبود یافته است

گلکسی A35 طراحی مدرن تری دارد. دارای صفحه نمایشی با بریدگی سوراخ پانچ برای دوربین سلفی است. در حالی که هنوز از قاب پلاستیکی استفاده می کند، سامسونگ از پشت شیشه ای در میان رده جدید خود و گوریلا گلس Victus+ برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است. همچنین دارای طراحی جدید این شرکت به نام جزیره کلید است که بخشی از قاب را در نزدیکی کلیدهای پاور و ولوم بالا می برد.

گلکسی A35 دارای پردازنده سریعتر (Exynos 1380) و کیفیت دوربین بهبود یافته است - چیکاو

دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز. همچنین دارای حالت Vision Booster است که می تواند روشنایی را تا 1000 نیت در زیر نور مستقیم خورشید افزایش دهد. یک حسگر اثر انگشت نوری در صفحه نمایش، بلندگوهای استریو و رتبه IP67 (برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب) وجود دارد.

سامسونگ قابلیت های دوربین گلکسی A35 را بهبود بخشیده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی در پشت است. در جلو، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی دارد. با استفاده از دوربین جلو و عقب (50 مگاپیکسل) خود می تواند ویدیوهای 4K را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. این شرکت می‌گوید VDIS تثبیت‌کننده ویدیو را بهبود می‌بخشد، در حالی که Super HDR Video رنگ‌ها و محدوده دینامیکی را بهبود می‌بخشد.

گلکسی A35 به پردازنده Exynos 1380، رم 6/8 گیگابایت، حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی و اسلات کارت microSD مجهز شده است. به لطف پردازنده جدید 5 نانومتری، این گوشی باید 18 درصد عملکرد CPU بهبود یافته و 15 درصد عملکرد GPU سریعتر ارائه دهد که برای بازی به اندازه کافی مناسب است. این همان چیپست است که سال گذشته در گلکسی A54 استفاده شد.

ویژگی های ارتباطی این تلفن میان رده جدید شامل GPS، 5G، اسلات دو سیم کارت (و eSIM)، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC و پورت USB Type-C است. انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

این گوشی در چهار رنگ آبی یخی، اسطوخودوس، زرد لیمویی و آبی دریایی عرضه خواهد شد.

گلکسی A35 دارای رابط کاربری One UI 6.1 است و چهار به روز رسانی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد

A35 دارای رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 است و به مدت پنج سال چهار به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و به روز رسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

دارای Samsung Knox و Samsung Knox Vault است. Auto Blocker، اقدام امنیتی جدید سامسونگ برای جلوگیری از نصب برنامه از منابع غیرمجاز، در Galaxy A35 نیز وجود دارد. این برنامه بررسی های امنیتی برنامه را ارائه می دهد و از ورود دستورات مخرب به تلفن هنگام اتصال به یک دستگاه خارجی با استفاده از کابل USB جلوگیری می کند.

TM Roh، رئیس و رئیس Samsung MX (MobileEXperience)، گفت: «با سری گلکسی A، ما در حال گسترش آخرین فناوری‌های خود به مخاطبان گسترده‌تری هستیم تا افراد بیشتری بتوانند از آنها بهره ببرند. ما بسیار هیجان زده هستیم که امسال امکانات بیشتری را در سری Galaxy A باز کنیم، از جمله ارائه Samsung Knox Vault برای اولین بار در این مجموعه. ما مفتخریم که کاربران سری گلکسی A را قادر می‌سازیم تا با خیال راحت و قابل اعتماد از تجربه‌های بی‌نظیر تلفن همراه لذت ببرند.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. اشکان می گوید

    سامسونگ روز به روز عالی تر میشه