سامسونگ مشکل مولتی فوکوس برنامه MultiStar را با One UI 6.1 برطرف می کند

برنامه MultiStar سامسونگ، که ماژولی برای برنامه Good Lock این شرکت است، ویژگی های اضافی مربوط به عملکرد چند پنجره ای را نسبت به آنچه تنظیمات سیستم ارائه می دهد، ارائه می دهد. یکی از این ویژگی ها مولتی فوکوس است.

معمولاً هنگامی که از دو یا چند برنامه به طور همزمان استفاده می کنید، یکی از برنامه هایی که فعال نیست می تواند کار خود را متوقف کند. Multi Focus از این اتفاق جلوگیری می کند. تمام پنجره های باز را حتی اگر از آنها استفاده نمی کنید فعال نگه می دارد. متأسفانه، این ویژگی با One UI 6.0 کار نمی کند. امروز، ما یک به روز رسانی در مورد این موضوع داریم.

سامسونگ می گوید که از این مشکل آگاه است و با به روز رسانی One UI 6.1 (از طریق @theonecid) مشکل را برطرف خواهد کرد. این شرکت این موضوع را تایید کرد و زمانی که شخصی در مورد این مشکل شکایت کرد، به روز رسانی در مورد این موضوع را در انجمن انجمن سامسونگ برای کره ارائه کرد.

سامسونگ در حال حاضر رابط کاربری One UI 6.1 را به سری گلکسی S24 ارائه کرده است. بنابراین، ما انتظار داریم که آن دستگاه ها مشکل Multi Focus در MultiStar را نداشته باشند. انتظار می رود این شرکت ارائه به روز رسانی One UI 6.1 را قبل از پایان اول سال جاری آغاز کند.

با این حال، توجه داشته باشید که ویژگی‌های هوش مصنوعی One UI 6.1 که در سری گلکسی اس 24 مشاهده می‌کنید، تنها در سری گلکسی اس 23، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب اس 9 ارائه می‌شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.