گلکسی S24، S24 پلاس و S24 اولترا 30 درصد سرعت شاتر دوربین بالاتری دارند

گلکسی اس 24 اولترا مانند مدل‌های اولترا که پیش از آن عرضه شد، بهترین گوشی در جدیدترین سری پرچم‌داران گلکسی اس سامسونگ برای گرفتن عکس و فیلم است. ارتقاهایی را هم در بخش سخت‌افزاری و هم از نظر نرم‌افزاری به ارمغان می‌آورد، مانند دوربین جدید پریسکوپ اپتیکال 5 برابری با سنسور و اندازه پیکسل بزرگ‌تر، فیلم‌برداری همزمان با هر دو دوربین، جابه‌جایی بی‌درنگ بین همه دوربین‌ها هنگام عکاسی 4K@60. فیلم های فریم بر ثانیه و موارد دیگر.

برای گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس، بهبودها بیشتر در بخش نرم افزاری هستند. همچنین در هر سه مدلی که زیر رادار پرواز کردند یا توجهی که شایسته آن بود نشدند، بهبودهایی وجود دارد. سرعت شاتر بیشتر یکی از نمونه های آن است. گوشی‌های پرچمدار سامسونگ مدت‌هاست که به دلیل تاخیر شاتر مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، که می‌تواند عکس‌های متوالی یا زمانی که می‌خواهید از سوژه‌های متحرک عکس بگیرید، خراب کند.

هنگام گرفتن چندین عکس پشت سر هم یا گرفتن سوژه های متحرک، تعداد عکس های تار کمتری وجود دارد

این شرکت سرانجام با سری گلکسی اس 24 این مشکل را برطرف کرد. در تلفن های جدید، مهم نیست که چقدر سریع دکمه شاتر را فشار دهید، تاخیر تقریباً وجود ندارد. و اکنون، سامسونگ رسماً نشان داده است که سرعت شاتر در مقایسه با سری S23 چقدر سریعتر است.

سامسونگ در یک بیانیه مطبوعاتی که به ارتقای دوربین سری گلکسی اس 24 اشاره کرده است، می گوید سرعت شاتر گلکسی اس 24 اولترا 30 درصد بیشتر است. این افزایش قابل توجهی است که به راحتی قابل مشاهده است، و تاخیر در همه دوربین ها کاهش یافته است، نه فقط دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی یا 200 مگاپیکسلی.

در این بیانیه مطبوعاتی همچنین در مورد پیشرفت‌های دیگری در تجربه دوربین صحبت شده است، مانند زاویه تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال گسترده‌تر در لنز تله فوتو 5 برابر و توانایی گرفتن عکس‌های 24 مگاپیکسلی با استفاده از برنامه Expert RAW. ابزارهای ویرایش عکس و ویدیو با هوش مصنوعی، که توسط واحد پردازش عصبی سریعتر (NPU) در تراشه های Exynos 2400 و Snapdragon 8 Gen 3 بهبود یافته است، نیز ذکر شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.