گلکسی A55 با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی دوباره در طبیعت مشاهده شد

برای کسانی که مشتاقانه منتظر گلکسی A55 هستند، روز جالبی است. ما امروز یک تاریخ عرضه رسمی دریافت کردیم، همراه با تأیید اینکه این گوشی به اندازه گلکسی اس 24 به روز رسانی نرم افزاری دریافت نخواهد کرد. ما همچنین از وجود یک نسخه با 12 گیگابایت رم مطلع شدیم و اکنون A55 در مجموعه جدیدی از تصاویر واقعی مشاهده شده است.

این تصاویر از چیزی که به نظر می رسد یک بررسی برای این دستگاه باشد آمده است و نوع رنگ لیمویی آن و عنصر طراحی Key Island را نشان می دهد که فریم اطراف دکمه های پاور و صدا را بالا می برد و باید به A55 اجازه دهد کمی متفاوت از Galaxy S24 به نظر برسد.

اگر به قاب بالای دکمه‌های پاور و ولوم در تصویر زیر دقت کنید، می‌توانید درخششی که از یک قاب فلزی انتظار می‌رود را مشاهده کنید. تغییر به یک قاب فلزی یکی از ارتقاهایی است که گلکسی A55 به ارمغان خواهد آورد و به نظر می رسد گام بعدی منطقی پس از تصمیم سامسونگ برای قرار دادن شیشه بر روی گلکسی A54 در سال گذشته باشد.

طراحی پریمیوم تر با ارتقاهایی مانند تراشه قدرتمندتر Exynos با پردازنده گرافیکی AMD و رم 12 گیگابایتی فوق الذکر همراه خواهد بود. A55 همچنین با اندروید 14 و One UI 6 خارج از جعبه عرضه خواهد شد. هیچ صحبتی در مورد اینکه One UI 6.0 یا 6.1 خواهد بود وجود ندارد، اما حتی اگر دومی باشد، A55 ممکن است قابلیت های هوش مصنوعی موجود در سری گلکسی S24 را نداشته باشد.

گلکسی A55 به احتمال زیاد در این ماه به فروش می رسد و علیرغم پیشرفت هایی که به همراه خواهد داشت، ممکن است در برخی بازارها کمی ارزان تر از گلکسی A54 باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.