گلکسی A55 ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 را از دست می دهد؟

سرانجام، سامسونگ تاریخ عرضه رسمی گلکسی A55 را اوایل امروز اعلام کرد. همچنین برخی از ویژگی‌های برجسته‌ای را که گوشی هوشمند ارائه می‌کند به اشتراک گذاشته است، و همچنین ممکن است اجازه داده باشد که گوشی میان‌رده بعدی آن با هیچ‌یک از قابلیت‌های هوش مصنوعی که گلکسی اس 24 را از هر گوشی دیگری متمایز می‌کند، ارائه نخواهد شد.

این شرکت در واقع نگفته است که A55 ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 را نخواهد داشت، اما این واقعیت که هیچ اشاره‌ای به هوش مصنوعی در تیزرهای گلکسی A55 آن وجود ندارد، یک هدیه مرده است.

سامسونگ هرگز فرصتی را برای تبلیغ تجربه Galaxy AI موجود در جدیدترین گوشی پرچمدار خود از دست نمی دهد و اگر گوشی آینده دارای ویژگی های هوش مصنوعی فانتزی باشد، این شرکت این کار را برای Galaxy A55 انجام می دهد.

گلکسی A55 همچنین به چهار نسل ارتقاء سیستم عامل محدود خواهد شد که سامسونگ تایید کرد. همین امر در مورد گلکسی A35 نیز صادق خواهد بود، که در کنار A55 در 11 مارس عرضه خواهد شد. آنها هنوز هم می توانند One UI 6.1 را به صورت خارج از جعبه اجرا کنند، هرچند، حتی اگر بسیاری از چیزهای جالبی که در این گوشی دریافت می کنید را نداشته باشند.

و ممکن است بهترین باشد، زیرا تراشه اگزینوس 1480 در گلکسی A55 احتمالاً با وجود افزایش قدرتی که نسبت به Exynos 1380 گلکسی A54 به ارمغان می‌آورد، قادر به کنترل ویژگی‌های هوش مصنوعی نخواهد بود. سامسونگ ممکن است این ویژگی‌ها را از طریق یک نرم‌افزار به ارمغان بیاورد. به روز رسانی پس از فروش تلفن، اما ما پیشنهاد می کنیم انتظارات خود را کنترل کنید.

منبع
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.