تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی A55 و A35 مشخص شد

سامسونگ هند امروز رسما فاش کرد که گوشی های هوشمند میان رده جدید خود به زودی عرضه می شوند. گلکسی A55 و گلکسی A35 به شدت مورد انتظار بوده است و نشانه های زیادی مبنی بر رونمایی این دستگاه ها در ماه مارس وجود دارد که اکنون تایید شده است.

سامسونگ هند A55 و A35 را در X/Twitter و وب‌سایت آن معرفی می‌کند و دومی نیز عرضه در 11 مارس را تأیید می‌کند. علاقه مندان می توانند در وب سایت سامسونگ ثبت نام کنند تا از عرضه گوشی ها مطلع شوند.

سامسونگ تاریخ عرضه یا قیمت گوشی های آینده را اعلام نکرده است. این جزئیات در زمان عرضه رسمی A55 و A35 در دسترس قرار خواهد گرفت.

سامسونگ بدون وارد شدن به جزئیات یا فاش کردن مشخصات A55 و A35 از طراحی ممتاز مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، پردازنده قدرتمند و قابلیت‌های عکاسی در نور کم استفاده می‌کند. سامسونگ همچنین آنچه را که بسیاری از آن می ترسیدند تایید کرده است: هیچ یک از دو گوشی سری A برای هفت سال به روز رسانی واجد شرایط نیستند.

همچنین به نظر می رسد که گلکسی A54 و گلکسی A35 هیچ یک از ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 را نخواهند داشت، زیرا هیچ چیز مرتبط با گلکسی AI توسط سامسونگ ذکر نشده است. با این حال، همچنان می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌ها با One UI 6.1 خارج از جعبه عرضه شوند.

به طور طبیعی، گلکسی A55 به لطف ویژگی هایی مانند قاب فلزی و تراشه اگزینوس میان رده جدید با پردازنده گرافیکی AMD، دستگاه برتر این جفت خواهد بود. A55 همچنین می تواند اولین گوشی میان رده سامسونگ باشد که در نسخه ای با 12 گیگابایت رم عرضه می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.